Inlägg från: Nellee |Visa alla inlägg
  • Nellee

Glamour

Jag följer Glamour slaviskt. Följer avsnitten från USA. Jag har alltid gillat Taylor men efter alla turer med Ridge så blir det bara larvigt. Ena dagen är han gift med Brooke, nästa skild och ska gifta sig med henne. 

Don't you black or white me
  • Nellee
    SatuSv skrev 2011-10-22 01:43:22 följande:
    Jag har pendlat mellan taylor och brooke,förr gillade jag för det mesta henne,men senare tiden brooke..men nu är båda ganska pantade tycker jag...
    O steffy henne aaaaavskyr jag. läste att rick kommer tillbaka och några nya eller nån ny...
    Samma här, Gillade Taylor starkt förut. Rick har kommit tillbaka, ny skådis som är bland det värsta jag skådat i glamour  

Ja, Taylor har ju också varit runt lite, med Brookes pappa, hennes bror och Thorne. Tycker inte att hon ska säga något.

Hope går mig på nerverna med hennes gulligull. 
  • Nellee
    IsaacsEliasMamma skrev 2011-11-08 16:36:54 följande:
    Är det bara jag som gillar Taylor? Alltid hållt på henne förutGlad följt Glamour till och från i säkert 15 år ,men måste erkänna att jag för första gången tycker synd om Brooke och håller på henne, och håller med om att Taylor inte är bättre med männen i familjen och dessutom körde ihjäl Darla.

Har missat avsnitten nu i 1 vecka, har Brooke fått reda på sanningen om vad som hände på ön?  
    Jag gillade Taylor förut, men nu är hon för mycket. Hoppas att de ger henne en bra story snart.
    Maria3 skrev 2011-11-08 16:49:08 följande:
    Är det någon som vet vad som hände med ambers graviditet? Har inte haft tillgång till kanal 7 på nästan två månader.
    Hon födde en dotter och Marcus är pappan. 

• Nellee
    SatuSv skrev 2011-11-11 21:48:17 följande:

Tänk att alla män och kvinnor i serien är bara med varann...Ens lycka är den andres sopor typ.. haha men det är ju allt bara en serie,tänk om det finns någon där ute som lever i ett sånt liv hehe:)

Var har Rick förresten tagit vägen...? 

Vete sjutton, i USA är det en ny skådis som spelar honom. Den sämsta skådisen i världshistorien.... 
  • Nellee
    Soffpotatis skrev 2011-11-12 11:06:19 följande:
    När barnen försvinner så är dom i Paris Skrattande men jag har ingen aning var han är.

Miss Helena har du någon aning när denna nya Rick kommer in ? Lite spännande.

Hahaha kan nye Rick va sämre skådis än Ridge ?  Varje gång han pratar eller ska spela så tänker jag avdankad porrskådis Skrattande     
    Han har ganska nyligen kommit, vet inte riktigt hur många månader vi ligger efter. Ja, han är värre än Ridge! Trodde inte att det var möjligt  
  • Nellee
    mion skrev 2011-12-21 18:15:26 följande:
    Guuuuuuuuuuuud hur hon ser ut i håret steffy.........
    Ja, det är inte vackert. Alls. Hon ser ut som ett bergtroll. 
  • Nellee
    mion skrev 2011-12-21 19:06:49 följande:
    ser ut som värsta utväxten som inte blivit färgat på ett par år... 
    Ja, fattar inte vad hon gjort.
    Soffpotatis skrev 2011-12-21 20:26:11 följande:
    Taylor har inte rätt frissa heller. Den vingen hon har på ena sidan är inte snygg Förvånad. Ridge är också nyfrissad Skrattande
    Ridge Hehe. 

Har nya Rick kommit än? 
  • Nellee
    mion skrev 2012-04-17 18:16:24 följande:
    såååå tjatigt nu...  o Rick haha vad är det han liknar? En D kändis från 80talet el? Kan inte sätta fingret på det....
    Han ser ut som en sönderopererad Ken. Hans ansikte är så stelt hela tiden. Inte vackert... 
  • Nellee
    Mälaröbo skrev 2012-04-18 17:31:35 följande:
    Rick spelas av samma skådis som spelade Rick under Amber-tiden. Såg ni inte det på tillbakablicken igår?
    Han har spelat Rick, men det var runt 97-99. Det var inte han här nere du tänkte på? 

• Nellee
    Nellee skrev 2012-04-18 19:26:16 följande:
    Han har spelat Rick, men det var runt 97-99. Det var inte han här nere du tänkte på? 

Fotot kom ju inte med... försöker igen

• Nellee
    Mälaröbo skrev 2012-04-18 17:31:35 följande:
    Rick spelas av samma skådis som spelade Rick under Amber-tiden. Såg ni inte det på tillbakablicken igår?
    Jo, men vänta. I början när Brooke anställer Amber som barnvakt åt Rick och Bridget spelade denna Rick honom. I två år ungefär innan den andra skådisen som jag la in bild på tog över rollen. Jesus, jag kände inte igen honom!
  • Nellee
    mion skrev 2012-04-18 21:18:35 följande:
    Justin Torkildsen heter han,,,  han som spelar rick nu heter young o har spelat tidigare totalt olik sig
    Jag fattade verkligen inte att det var han.... 
Svar på tråden Glamour