Inlägg från: SatuSv |Visa alla inlägg
  • SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • SatuSv

Oooh måste kolla:D

Blir för övrigt sjukt irriterad på Taylor som direkt nappa till sig Ridge och han patetiskt fria till henne några dagar efter att ha skilt sig från Taylor...Som om han skulle bli lycklig av att bli gift igen. Och Brooke så patetisk som tror på vad folk säger,försvarar inte sig själv ens. Skulle kunna babbla på en evighet haha... 

Angelina2006 Leo2010
  • SatuSv

Läste allt på den sidan...oj oj oj steffy alltså vilken jäkla bitch...O hope borde nog inte vara så himla pryd...

Angelina2006 Leo2010
  • SatuSv
    Nellee skrev 2011-10-21 07:59:49 följande:
    Jag följer Glamour slaviskt. Följer avsnitten från USA. Jag har alltid gillat Taylor men efter alla turer med Ridge så blir det bara larvigt. Ena dagen är han gift med Brooke, nästa skild och ska gifta sig med henne. 
    Jag har pendlat mellan taylor och brooke,förr gillade jag för det mesta henne,men senare tiden brooke..men nu är båda ganska pantade tycker jag...
    O steffy henne aaaaavskyr jag. läste att rick kommer tillbaka och några nya eller nån ny...
    Angelina2006 Leo2010
  • SatuSv

Ja nu ska stephanie få se...o undrar vad taylor kommer tänka så som hon predikat till brooke och kallat sin son för offer.
    Längtar till att se ridges min när han får veta:D Ska bli kul att se bridget igen,hon kommer ju snart vad jag läste.
    Riktig soppa tänk om man kunde hoppa in i serien hahaaa...   

Angelina2006 Leo2010
  • SatuSv

Har för mig att hon åkte till hawaii... minns inte riktigt,hade en period då jag hann kanske se 1gång i veckan.Tycker att dom borde ändra tiden till 19,för vid den tiden serien börjar så har vi ätiti och ska diskas..Så jag brukar stå och luta mig så att jag ser tvn i v-rummet hehe...Eller så skyndar jag mig med att hämta barnen,förbereda middagen tidigare på dan haha...beroende av serien!

Ja nu händer ju grejjer,Ridge sprang direkt till Brooke när dom vi veta...Är fan på facebook och där läste jag att det ska komma nån ny till serien... 

Angelina2006 Leo2010
  • SatuSv
    mion skrev 2011-11-07 18:34:47 följande:
    Haha såg att det är fler som stör sig på taylor det har jag alltid gjort  Har alltid hållit på brooke...  O taylor ska inte klaga på att brooke går igenom alla forrester männen när hon är värre själv,erik en gång i tiden  thorne ridge, o sist men inte minst Rick tom förlovad med han uuuuack!     Phu! Äntligen fick man "lufta sig lite" haha

Hehe jag har alltid pendlat mellan Brooke och Taylor... Men just nu är Taylor bara blääääh... Hon tror sig veta allt hon och spelar Gud hahahaaaa...
    Gaaah,Steffy som aldrig växer upp.... såg ni vad Bill sa till henne idag,stackars Katie som har en sån man:O
    Angelina2006 Leo2010
  • SatuSv

Tänk att alla män och kvinnor i serien är bara med varann...Ens lycka är den andres sopor typ.. haha men det är ju allt bara en serie,tänk om det finns någon där ute som lever i ett sånt liv hehe:)

Var har Rick förresten tagit vägen...? 

Angelina2006 Leo2010
  • SatuSv

Hahahha avdankad porrskådigSkrattande 

jag tror att vi ligger typ 3-4månader efter... Inte som våra bästa år då ligger vi 4år efter.

Angelina2006 Leo2010
  • SatuSv
    Soffpotatis skrev 2011-11-30 20:07:23 följande:
    Jag har missat lite.... När och varför flyttade dom ut från våningen som Steffi köpte ? Har helt tappat namnen på dom Förvånad

Har missat några avsnitt denna vecka och förra men jag tror det är för att dom ska spara pengar och dom flyttade nyligen.

Tycker så synd om Katie som fått gå igenom hjärtattack,otrogen man... Och steffy som inte kan hålla vantarna borta lägger dom på liam. Varför inte hitta nån helt ny man hehe... Men vad vore Glamour utan allt sånt:)

Haha det stämmer det om Ridge,avdankad porrskådig hahaaa omg...      
    Angelina2006 Leo2010
Svar på tråden Glamour