Inlägg från: mion |Visa alla inlägg
  • mion

Glamour

Haha såg att det är fler som stör sig på taylor det har jag alltid gjort  Har alltid hållit på brooke...  O taylor ska inte klaga på att brooke går igenom alla forrester männen när hon är värre själv,erik en gång i tiden  thorne ridge, o sist men inte minst Rick tom förlovad med han uuuuack!     Phu! Äntligen fick man "lufta sig lite" haha

• mion
    SatuSv skrev 2011-11-07 19:33:32 följande:

Hehe jag har alltid pendlat mellan Brooke och Taylor... Men just nu är Taylor bara blääääh... Hon tror sig veta allt hon och spelar Gud hahahaaaa...
    Gaaah,Steffy som aldrig växer upp.... såg ni vad Bill sa till henne idag,stackars Katie som har en sån man:O

Att ingen drar upp att taylor är värre ang forrester männen fattar jag inte???  ANg steffy tål henne inte o det finns ingen som helst kemi mellan dom...

är så dåligt så man måste se ibland bara för sakens skull

• mion
    Nellee skrev 2011-11-08 16:52:24 följande:
    Jag gillade Taylor förut, men nu är hon för mycket. Hoppas att de ger henne en bra story snart.
    Maria3 skrev 2011-11-08 16:49:08 följande:
    Är det någon som vet vad som hände med ambers graviditet? Har inte haft tillgång till kanal 7 på nästan två månader.
    Hon födde en dotter och Marcus är pappan. 

hahaha bara det liksom
  • mion

Taylor är ju så tråååååååååååååååååkig

• mion
    Soffpotatis skrev 2011-11-13 15:53:54 följande:

Skrattande kolla nästa gång. Allra helst när han ska va sexig för Brooke.Hans mörka raspiga stämma.Tre dagarsstubbetFlört. Jösses.

Dom är skitrika Forrester men jag tycker att Steffis rum va medelmåttigt. Jaja så är det med det Glad

Ta in Bill i flickrummet och låsa dörrenFörvånad jag hade hoppasts på en olåst dörr och lite mer hud Tungan ute. Skandal. hehehe.    

haha dom passar verkligen inte ihop....  det lyser ju igenom oxå så tydligt hade detta varit irl så hade han aldrig bedragit kate....
  • mion

Aldrig gillat steffy o hon är ju helt galen o ser galen ut oxå....

• mion

Guuuuuuuuuuuud hur hon ser ut i håret steffy.........

• mion
    Nellee skrev 2011-12-21 18:44:51 följande:
    Ja, det är inte vackert. Alls. Hon ser ut som ett bergtroll. 

ser ut som värsta utväxten som inte blivit färgat på ett par år... 
  • mion
    soffliggaren skrev 2012-01-23 20:18:51 följande:
    Skrattande ja och nu ska hon ha lite mer moget uttryck. Hon har ju sån förståååelse för Liam. Lilla Hope undrar om hon blir tillsammans med han....du vet...som låg med Brooke. Oliver ! vad det så han hette ?

Hope är sååååååå löjlig inte det att hon ville hålla på sig utan att det ska vara sådana missförstånd hela tiden o bla bla bla sååååååå segt ju
Svar på tråden Glamour