Inlägg från: beadis |Visa alla inlägg
  • beadis

Glamour

mion skrev 2012-04-17 18:16:24 följande:
    såååå tjatigt nu...  o Rick haha vad är det han liknar? En D kändis från 80talet el? Kan inte sätta fingret på det....
    Här har ni honom

Visst är han sååå lik nya tintin karaktären

• beadis

Btw! Är en inbiten glamour tittare

• beadis

mion: förstår det, men visst är han ganska lik tintin

• beadis
    SatuSv skrev 2012-04-25 21:56:04 följande:
    Ja skicka till mig:)

Liam är kopia av min första kärlek så han dyker upp i tankarna när jag ser han. Är irriterad över att jag missade dagens avsnitt!!! Varför går den inte i repris som förr!! Vad hände?! Kysstes hope o liam? Vad sa steffy ooooh är nyfiken:))
    Du får skaffa http://www.tv4play.se/film_och_serier/glamour  ...då kan du se glamour där
  • beadis

För min del är glamour en sån hata-älska serie...hoppade över flera år, men nu har jag börjat igen, o inne i serien är man efter en vecka...hehe
    Sen är man fast igen. 

• beadis
    soffliggaren skrev 2012-04-26 18:36:35 följande:
    Visst är den beadis.

Ja du Bill. Du förstår att det är ditt fel, va ! Blir så störd på han. När jag va 17 hade jag en kompis som jag strulade med. Han kunde inte kyssas och luktade illa i munnen. Han har likadan mun som Bill Glad. Det är över 20 år sedan men med Bills mun dök han upp.

Varför kan han inte dumpa Katie och dra med Steffy ? Jag missade lite när Bill var inne i rummet. Kysste/pussade han Steffy lite mer än man ska som svärpappa ? Lite mer ömsint ?
    Bill är sliskig :/

Såg du det han sa till Steffy innan han kysste henne, vilket var enligt mig lite mer än svärfars kyss, rakt på munnen. Han sa typ kom tillbaka till oss, för Liam o bla...och till mig...han är ju kåt som få på henne, tittade ni då han satt o dagdrömde om henne?

Tycker de kan ta varandra! Cool    
  • beadis
    soffliggaren skrev 2012-04-27 10:59:56 följande:
    Han måste ångra sig som katten när det gäller Steffy.  Hahaha jag såg detta dagdrömmeri. Stackars Katie men hon måste väl tvivla inombords mer än vad som syns ?
    Jaa om jag inte minns fel så hade han ju riktig ångest över drömmen...typ. jag måste sluta detta, hon är min sons fru

Satt med min här (ja han tittar på glamour) o pratade om detta med brooke o ridge, jag tror nog att de har kysst varandra mer än gjort deras riktiga partners hemma     
  • beadis
    soffliggaren skrev 2012-04-27 11:32:54 följande:
    Men du ! Det har jag också tänkt. Dom blir ju ett par på riktigt fast på tv Obestämdääää hur tänkte jag nu ?

Alla dess ljusmiddagar och sexiga underkläder med lätt porrmusik i bakrunden. Hahahaha dom är ju mer till sängs  i tv än vad dom är hemma Skrattande. Tänk att spela mot samma man i 15 år. Tror du dom har haft deeptalk på firmafesten ?
    Hahah...ja men precis

Men jag luskade fram lite fakta om denna sköna serie...

It premiered on March 23, 1987 ....alltså har de kysst hånglat ect varandra i 25år!!! Tyst Foten i munnen

För just Ridge, Brooke, Stephanie, Eric har aldrig bytt skådesspelare, varför vet jag detta, jooo jag började titta på den då 87´(med några avbrott där det bara blev för mkt) hahahaha...jag menar allvar, är såå gammal Guld i mun 

• beadis
    SatuSv skrev 2012-04-27 17:02:19 följande:
    Maten och alla måsten är fixade så jag ska se Glamour idag!

Oj så dom har hånglat med varann i 25år.. Ja men då e dom ju nästan ett par:p Helt galet hur en serie kan pågå så länge,som Våra bästa år. Känns även som att dom inte kan komma på något nytt så typ damma saker som hänt en annan innan händer någon ny.

Juste jo lite synd är det om Steffy om Liam bara springer iväg m hope och kysser henne. Han som har så stor respekt för äktenskapet... Varför kysstes inte hope och liam hemma oxå då.. Somni nämnde Liam är den nya Ridge,dras mellan två kvinnor.

Men ack så rolig serie att titta på
    Kollade precis just med detta med våra bästa år...46år har de visat den serien Förvånad Förvånad

• beadis
    SatuSv skrev 2012-04-27 18:20:57 följande:
    Åååååååå va jag avskyr Bill!!!!! Varför tar han inte steffy själv om han är så besatt av henne o låter liam vara med den han älskar-Hope!

Ja historien med Liam-Hope-Steffy-Bill har gått föööör långt nu!

Det han gjorde igår var verkligen droppen...så typiskt glamour, alltid någon som ska hamna på sjukhus, fiffla med blodprover eller annat galet Ändå kan man inte sluta titta på den, det är ett beroende, har man en gång börjat kan man inte sluta, i bästa fall hålla upp i några år, sedan har man ramlat i träsket igen...haha

Såg ni då Taylor "dog" fast återuppstod efter ett antal år?? Någon rik shejk el liknande hittade henne o höll henne fånga där ..om jag inte minss helt fel...ALLT kan verkligen hända i glamour
      Tänk och leva deras liv...inte en lugn stund...spännande liv Skrattande 
Svar på tråden Glamour