Inlägg från: Fru KM |Visa alla inlägg
  • Fru KM

Glamour

Favoritar sett på glamour till o från jag vet inte hur måååååånga år.

WTF, Liam o steffy???

Alltid gillat Taylor förut men inte längre. Ska alltid verka så mycket bättre än Brooke vilket hon verkligen INTE är...

Brooke o Nick

• Fru KM

Så sjukt trött på denna steffy-liam-hope dramat, slutar nästan kolla på serien pga detta.

• Fru KM

Å vad jag blir trött på denna historia, kan dom inte bara hitta andra... Hur länge ska detta hålla på? Finns det ens andra med i Glamour längre?

• Fru KM

Alltså jag är ju inget glamour proffs men Rick var ju ihop med Phoebe o senare även Taylor, var ju pga detta pheobe var i samma bil som Rick o dog och därefter blir även Steffy ihop och förlovad med honom. Men Rick gjorde detta för att hämnas Ridge...

• Fru KM

Ja Taylor klagar så på Brooke men hon har minsann legat i hon med

• Fru KM

Tror det var Brooke för jag såg när hon o Hope pratade.

Förresten, nån som sett Dirty Soap? Älskar dessa reality serier med skådisar man ser i sina serier. Bl.a. Är ju Brandon Beemer med, Owen. Looooove him

• Fru KM

Dirty Soap går på E handlar om några såpa skådisar. Bl.a. Är Nadia Borling med, Chloe i Days och Brandon Beemers flickvän.

• Fru KM

Hm, är Caroline Spencer tillbaka? Minns jag helt fel el var inte Ridge gift med nån Caroline Spencer för läääänge sedan som dog? Inte samma eller?

• Fru KM

Skumt ändå att dom heter samma på Wiki står det Caroline Spencer den 2. Kusin till Liam då antar jag för Karen är ju Bills syster

• Fru KM

Okej. Missar varje dag nu....

Pillerberoende?

• Fru KM

Lästa på nätet att Ridge ska försvinna från serien, skådisen ska sluta. Enligt Aftonbladet ska han mystiskt försvinna under en bröllopsresa... Ska han gifta om sig med Taylor tro?

• Fru KM

Ja enligt Aftonbladet, om man ska tror dom. Undrar hur dom ska få till detta liksom

• Fru KM

Nä hinner knappt kolla heller. Och när man väl kollar så handlar d om samma sak, trion och Bill.

• Fru KM

Usch vad trött jag är på denna trio och Bill som hela tiden ska lägga sig i. Och att Liam tillåter detta. Bläää! Nä in med lite nytt tycker jag.

• Fru KM

Ja vad jag vet så är det samma vad har Bill planerat nu?

• Fru KM

Decon o Brooke igen kanske.... Annars så gillade jag henne med Nick men ska han oxå försvinna så.

Svar på tråden Glamour