Glamour
Jag hoppas att steffy och liam blir tillsammans igen. Jag tycker inte hope och liam passar ihop men sen gillar jag ju inte hope överhuvudtaget. Undrar vad Bill har hittat på?
Jag hoppas att steffy och liam blir tillsammans igen. Jag tycker inte hope och liam passar ihop men sen gillar jag ju inte hope överhuvudtaget. Undrar vad Bill har hittat på?
Hope tänker ju inte överhuvudtaget på Steffys känslor. Idiotiskt att be steffy om att vara hennes tärna.
Den som vill veta mer vad som kommer hända kan läsa här: www.dramaserier.com
Jag tycker steffy för liam verkar vara lyckligare med steffy och ha roligare med steffy. Hope tycker jag är blåst, osäker, stel och verkar tycka att hon är bättre än alla andra. Nej jag gillar verkligen inte hope eller hennes mamma brooke.
Jag har kollat på youtube fram till igår usa avsnitt och steffy förlorar barnet i en mc olycka.
Jag kollar hela avsnitt. Sök på the bold and the beautiful 5 - 16 - 13 (månad-dag-år) ska man se dagens så får man kolla dagen efter.
Brooke blir gravid med bill men får missfall.

Han är den nya Ridge Forrester. Heter Thorsten Kaye
Bill dör inte i klättringsolyckan vad jag vet. Vet ej om Ridge är tillbaka för gått eller om han bara är med i några avsnitt.
Rick och caroline är gifta. Carter och maya är inte gifta men oliver och maya kysstes så det kan bli ett drama där. Jag skulle tro att bill och brooke blir tillsammans nu när ridge och katie är tillsammans.