Glamour
Puffar o sparar. Vill oxå veta :)
Puffar o sparar. Vill oxå veta :)
Hur kommer det bli med hela Steffy/Liam/Hope historien? Börjar tröttna på den ordentligt nu!!!
Donna var gravid (skådespelerskan, inte karaktären) och fick sedan barn och var borta ett tag. Antar att hon inte kommit tillbaka till sin "gamla" kroppsform än!
Funderade oxå på om Katie är gravid på riktigt. Hon är ju lite "gravidsvullen" om man säger så.
Ridge ska ju försvinna ur serien helt så han kommer inte tillbaka! Ja tror han försvinner i någon flygolycka lr liknande. Alltså att planet försvinner men ingen vet vart lr hur! Stephanie ska även hon försvinna ju, och det är ansöka snart tror ja! Karaktären dör i cancer..
Oj, så Steffie blir gravid alltså?? Blir de hon o Liam tillslut då eller?? Och vem kommer Hope grina över då'rå???
Jag vet att de fått en son, i SERIEN! Jag pratade om skådespelerskan, ifall hon var gravid in real life så att säga...
Ridge blev arg för att Brooke haft kontakt med Hopes pappa, kommer inte på va han heter. Han frågade henne och hon ljög och då blev han arg och drog till RJ (deras son) och hälsade på honom på internatskolan. Han kommer inte komma tillbaka till serien!
Är inte det meningen med tråden? Det är förstår jag det som på trådstarten iallafall,, även om man kollar tidigare svar i tråden!
Kommer Katie att lämna Bill förresten? Och hur långt e de kvar innan Steffie blir gravid??
Ja, tror hon e de?! Med barn alltså...
Har läst de nånstans!
Vaaa? Erkänn hon bli gravid me Bill den lilla räkan?! Äckligt, hur kan nån vilja ta i henne efter att hon gått igenom VARENDA man i familjen??
Blir de alltså Liam o steffy pga att hon bli gravid?? Va kan möjligtvis mer hända? Hope blir oxå gravid kanske???
Hahaha! On a break (klassisk vänner-kommentar) :)
Tänkte bara kolla så ni veeet att det bara är skådespelare va? Att deras utseende tillexempel inte är kopplat till deras karaktärs personlighet ;)
När kommer Ridge tillbaka? Och blir Liam och Hope tillsammans tillslut lr hamnar hon me dusch i ljungeln-killen?