Inlägg från: OnlyOne |Visa alla inlägg
  • OnlyOne

Glamour

Jo, jag har hängt med denna serie sen den började. Omöjligt att följa den slaviskt men man går så gott det går.

Det jag gillar med serien nu är att all dramatik mellan RIdge och Brooke har lagt sig. Det började bli sååå uttjatat. Hoppas de inte går in på den linjen igen. Nu kan man lägga kärleksfokusen på ungarna istället som de försöker manipulera. =)

• OnlyOne

Ja, det stämmer ju. Men det är kul att se B. lite bitchig igen. Hon är så korrekt numera.

• OnlyOne

Nej, denna Caroline Spencer ska vara dottern till tvillingsystern Karen. Skumt att hon genom åren aldrig har nämnt att hon hade en dotter... Eller är det bara jag som har missat det? Däremot har de lyckats hitta en tjej som är väldigt lik Caroline/Karen i ung ålder.

• OnlyOne

Va?! Missade ett par avsnitt. Vad smaklöst att be Steffy om att bli tärna. Ibland tar författarna det ett par steg för långt. Ingen vettigt människa skulle väl vilja det irl? Ska bli intressant när Deacon kommer in i serien igen.

Vilka karaktärer skulle ni vilja se igen. Jag saknar Sally men vet att det är kört på den punkten. Vore annars kul om Sheila gjorde en liten appearance. Vad hände med henne?

• OnlyOne

Riktig drama ja. Det kunde Sheila ställa till med. Bill är rena amatören i jämförelse.

• OnlyOne

Haha... Nej, det är nog signumet för Glamour. Att älta och sen älta lite till.

Men låg de eller inte? Såg mest ut som hångel. Och varför vill man titta på det?

• OnlyOne

Han kanske hann komma till bara lite... Som du säger hon kanske är gravid nu? Inget skulle förvåna.

• OnlyOne

Jag har läst att han försvinner i samband med bröllopet. Kanske är det på smekmånaden då... Kommer bli konstigt

utan både Ridge och Stephanie.

• OnlyOne

Ja, nu känner jag att Steffy, Liam och Hope triangel är trist. Tycker också det borde komma in någon ny spännande karaktär som rörom i ggrytan. Synd att Deacon inte fick vara med längre än några avsnitt.

Förresten, vad har hänt med Bridget?

Svar på tråden Glamour