Inlägg från: Mamma till 5 underbara barn |Visa alla inlägg
  • Mamma till 5 underbara barn

Glamour

Stephanie dog igår och Brooke e bara för mycket nu är hon på sim systers man oxå hon har ju haft alla .

Tydligen inte och inte glömma Eric Thorne Ritghe

Och så va Bill tvungen och åka till Brooke och hångla upp henne suck . Hon tar ju alla män tycker synd om hennes syster kate. Tycker oxå synd om hope och Liam att dom inte vet sanningen.

Jenns skrev 2013-03-27 20:35:07 följande:
    Ni vet att Glamour bara är på låtsas va? Flera av er verkar ju vara nära ett hjärtstopp.

Jenns skrev 2013-03-27 20:35:07 följande:
    Ni vet att Glamour bara är på låtsas va? Flera av er verkar ju vara nära ett hjärtstopp.

Haha ooh nä de på lossas ;) jag som trodde allt hände i mitt vardagsrum haha

Ja de e frågan vem som kommer på Bill och Brooke kan ju vara Taylor också

Undra om steffi medvetet blir gravid för att inte förlora Liam desperat försök att ha han kvar.

Jises så brooke sviker sin syster och blir gravid med Bill hon lär sig tydligen aldrig hur blir de med Katie ?

Haha och Taylor med Eric hon drar ju över alla män oxå så hon ska vara tyst ang brooke dom e ju likadana

That is life skrev 2013-05-16 11:01:02 följande:
    Jag har kollat på youtube fram till igår usa avsnitt och steffy förlorar barnet i en mc olycka.
    Att inte kunna tala är inte detsamma som att inte ha något att säga

Finns avsnitten på youtube ?
    auo skrev 2013-05-17 16:41:08 följande:
    och senaste nytt är att steffy och taylor är off från serien ...  steffy får missfall ..   

Slutar bägge ?
Svar på tråden Glamour