Inlägg från: Queenie70 |Visa alla inlägg
  • Queenie70

Glamour

Hur kan NÅN som sett senaste avsnitten hejja på taylor. Snacka om oproffsig vidrig människa. Först stjäla sjukhusjournaler sen komma till sin klients fest för att inför alla göra stora privata avslöjanden inför alla på festen, fast man vet att klienten nyligen kommit ur en djup depression samt har hjärtbesvär, och dessutom ha mage att låtsas att man är moralens väktare och att det är för klientens bästa. Säga vad man vill om brookes moraliska kompass, men hon har i alla fall ett gott hjärta.

• Queenie70

Hur kan NÅN som sett senaste avsnitten hejja på taylor. Snacka om oproffsig vidrig människa. Först stjäla sjukhusjournaler sen komma till sin klients fest för att inför alla göra stora privata avslöjanden inför alla på festen, fast man vet att klienten nyligen kommit ur en djup depression samt har hjärtbesvär, och dessutom ha mage att låtsas att man är moralens väktare och att det är för klientens bästa. Säga vad man vill om brookes moraliska kompass, men hon har i alla fall ett gott hjärta.

• Queenie70
    scars1212 skrev 2013-10-17 21:13:31 följande:
    att ligga med sin dotters pojkvän 3 gånger och sen ligga med sin systers man och bli gravid är också extremt dåligt och äckligt. Haha :)

THEY WHERE ON A BREAK!!
  • Queenie70
    scars1212 skrev 2013-10-17 22:18:22 följande:
    Hur kan NÅN som sett från dag 1 heja på Brooke? Tycker ni att det är roligt att ligga med sin systers man? Taylor hade all rätt att avslöja Brooke eftersom Brooke försökte ännu en gång ta Taylors man. En person med ett gott hjärta ligger inte med sin systers man. Kanske i dina ögon men inte i mina iaf

Taylor är ett självgott vidro, utan självinsikt, självdistans eller proffsighet el humor. Dessutom borde hon stämma sin plastikkirurg för de där läpparna och de stela kinderna.
  • Queenie70

Har inte skogskillens mamma varit med förut? För länge sedan...

• Queenie70
    scars1212 skrev 2013-12-30 22:01:41 följande:
    Du förstår inte. Taylor låg med män som var singla. Rick var singel, Ridge var singel, Eric var singel? Men du kan inte säga samma sak om Brooke. Hon låg med Deacon som var gift med Bridget och förstörde mellan Eric och Stephanie, senare förstörde hon mellan Oliver och Hope och nu är det hennes syster man. Och denna konstiga och vidriga kvinna hittar på ursäkter, hon säger att Katie sa att dem skulle vara tillsammans, om Katie bad Brooke hoppa från en bro, hade hon gjort det då? Nä precis! Hur många gånger har Brooke blivit kär och gift sig? Jag försöker räkna ut det men jag behöver hjälp eftersom jag inte har några fingrar och tår kvar. På tiden att Brooke blev avslöjad? Nu vet hela familjen vilken vidrig person hon är, Taylor var bara tidig. Och så slog Brooke till Katie eftersom hon sa sanningen, denna kvinnan slår folk när hon hör sanningen om sig själv eftersom hon vet att det är sant och hon skäms, hade jag varit Katie så hade jag kastat Brooke från fönstret. När man har en syster som Brooke, vem behöver fiender då?

Skillnaden är att Brooke redan från början har varit utsatt för lömska intriger och manipulerad in i dåliga val. Hennes relation med ridge har vari totalt motarbetad av starka krafter, främst av Stephanie. Om allt detta inte hade skett, så hade det varit hon och ridge från början. Men istället kom Taylor in på en räkmacka och Stephanie lyckades med massa intriger manipulera in henne i ridges liv. Om de bara fått vara ifred med sin kärlek hade inget hänt. Brooke må bara naiv och lite korkad men aldrig utstuderat ond, som häxan Taylor som läser sekretessjournaler och som använder sin yrkesutbildning för att manipulera omgivningen.
  • Queenie70
    scars1212 skrev 2013-12-31 02:37:02 följande:
    Ännu en Brooke Logan fan som försvarar äktenskapsförstöraren. Så du säger att Brooke inte hade legat med alla dessa män om hon var tillsammans med Ridge? Hon är fan som ett djur som väntar på att ta din man ifrån dig. Och hon bryr sig inte ens om familjen. Att ligga och förlova sig med sin systers man? Taylor hade rätt för längesedan att det skulle hända men ingen trodde på henne och kolla vad som har hänt? Bill och Brooke lever tillsammans. Usch! Taylor må vara en häxa, en god iaf eftersom hon sätter dit onda Brooke och nu vet hela familjen vad hon gjorde mot sin syster, men ahh hon följer sitt hjärta och helvete med min familj.

Brooke är inte ond, hon är snäll. Och ett offer för alla intriger hon varit utsatt för under alla år.
  • Queenie70
    Tihi skrev 2013-12-31 20:21:39 följande:
    Det verkar som om Ridge och Katie ska få ihop det...

Tror de passar ihop. Överspända personer utan självdistans som har en hel massa principer. Har aldrig förstått vad brooke ser i honom.
  • Queenie70

Vad tycker katies fans om att

Moralens okrönta drottning använder ett oskyldigt barn som vapen då :)

• Queenie70
    mion skrev 2014-01-17 21:19:01 följande:
    hela situationen är löjligt utdragande....  kom med nåt nytt liksom!!!

Det är ju det som är själva charmen samma sak år ut och år in, tryggt och välbekant och helt utan krav på nån som helst intellektuell förmåga..
  • Queenie70
    OnlyOne skrev 2014-01-17 22:19:15 följande:
    Jo, så är det faktiskt. Däremot har det skett en hel del förändringar vad gäller skådespelarna. Det är numera bara Brooke, (delvis) Thorne och Eric kvar från originaluppsättningen.

Lite kuriosa som jag snappade upp på Instagram. "Caroline" är tydligen med barn med en av skådisarna som kommer längre fram i serien. Vi kan alltså snart förvänta oss att Caroline och RIck blir föräldrar.

Du har ju även ridges första kärlek Caroline med, fast hon idag spelar mamma till "nya" Caroline.
  • Queenie70

Nej brooke och thomas låg inte med varandra. Stephanie den äldre övertalade thomas att påstå det, i utbyte mot ett löfte om hennes aktier i testamentet. Brooke som inget mindes då hon ätit av bären fick länge tro att hon legar med thomas innan sanningen kom fram.

• Queenie70
    scars1212 skrev 2014-02-19 18:28:02 följande:
    Man fick aldrig riktigt veta om dem hade sex. Dem låg nakna bredvid varandra iaf. Jag kan satsa 100 kr på att Brooke låg med Thomas.

Jo det var helt klarlagt att de aldrig hade sex.
  • Queenie70
    scars1212 skrev 2014-02-19 19:37:29 följande:
    Fel igen. Det var ingen som riktigt ihåg P G A bären dem åt. Dem låg nakna bredvid varandra och ja resten kan du lista ut själv...

Den enda som inte kom ihåg var brooke. Thomas berättade tydligt att han kom ihåg att inget hände :)
  • Queenie70
    scars1212 skrev 2014-02-27 08:54:31 följande:
    Usch för Brooke. Inga moraler. Brooke frågade Bill om hon förförde honom, jag kan ge dig svaret. JA DU FÖRFÖRDE HONOM! Hur är det för er Brooke fans att se henne kyssa sin systers man? Tycker ni det är roligt eller äcklas ni?
    Jag tycker hon kämpade emot hans framstötar rätt länge och rätt bra måste jag säga.
  • Queenie70

Vad hände idag? Sitter på ett flygplan och missar allt...

• Queenie70
    scars1212 skrev 2014-03-13 21:20:41 följande:
    Kallar du det för bra? Hon går bara med på det eftersom Bill dumpade henne. Hade han berättat för Brooke om sin plan så hade hon självklart gått med på det och sårat sin syster ännu en gång..

Brooke har aldrig sysslat med såna oärligheter, tvärtom är hon rättskaffens och naiv och har själv blivit lurad många gånger eftersom hon tror att alla andra fungerar likadant. Hon skulle aldrig ställt sig bakom ett sådant bedrägeri mot sin syster, och att hon förstörde pappren för bill låter snarare väldigt typiskt brooke. Det är bara i kärlek hon trasslar till det, men aldrig av illvilja. Du känner inte brooke helt enkelt ;)
Svar på tråden Glamour