Inlägg från: Tihi |Visa alla inlägg
  • Tihi

Glamour

Börjar det inte bli lite väl överdrivet med att Brooke alltid tar allas män och nästan alltid lyckas bli gravid också trots att hon föreställer 50 år snart? Och att Rick, Hope och Brooke alltid "vinner" i alla lägen över resten av gänget? Undrar varför Jackie M familjen försvann? Måste vara ett år sen dom var med nu och det börjar bli lite tråkigt när allt bara kretsar runt Logan och Forrester familjerna. Håller någon med? Men jag kan inte sluta titta. Är det någon mer än jag som stör sig på hur Hope alltid måste fnittra efter varje mening hon säger?

• Tihi
    Valkyria75 skrev 2013-09-16 19:07:43 följande:
    Var har Ridge tagit vägen?
    Skådisen hoppade av serien för ett år sen och dom ersatte honom tydligen inte.
  • Tihi

Får jag fortsätta gnälla lite? Tycker det är löjligt hur dom går från en famn till en annan verkligen samma dag som det tar slut med den nuvarande. Och inte bara det, dom ska alltid förlova sig samma dag bokstavligt talat, timmen efter, att den förra gick ut genom dörren. Giftermålet kommer alltid direkt också. Varför sån panik? Och varför får vi aldrig se karaktärerna vänta en månad åtminstone innan dom går vidare med nästa kvinna eller man? Det blir mer än löjligt när dom gör så med alla par varje gång.

• Tihi
    OnlyOne skrev 2014-01-02 19:52:44 följande:
    Ja, precis. Man behöver inte ta det på för blodigt allvar.

Va? Ska Katie och Ridge få ihop det?? Hahah.... Ja du! Vad mer ska de hitta på? Tror jag måste tjuvläsa lite på soaps.com
    Det vore ju trevligt om dom nångång, bara nångång, inte skulle återvinna alla kvinnor och män mellan varandra och skriva in en ny person i manuset som inte har varit laget runt innan. Obestämd
  • Tihi
    OnlyOne skrev 2014-01-03 20:17:14 följande:

Kunde inte ha sagt det bättre själv! Vi som har följt serien sedan Dackefejden börjar bli lite uttråkade av denna eviga återvinning.
    Ja, faktiskt börjar det bli lite för mycket återvinning nu. Varför har Jackie M, Owen och Nick försvunnit? Har inte sett dom på över ett år. Det gav ju iaf lite variation även om Nick var ihop med Taylor, Brooke, Katie och Bridget. Oh my god! Vad sjukt det är när jag skriver ner det. Kräks
  • Tihi
    hannapanna84 skrev 2014-01-14 10:41:52 följande:
    Undra hur det kommer gå för Hope och Liam.
    Hon verkar en aningen intresserad av Wyatt...
    Jag vet men vet inte om jag får skriva det i tråden?
  • Tihi
    Mamma till 5 underbara barn skrev 2014-01-14 17:49:50 följande:

Är ju spoiler tråd så de borde inte vara problem vill också veta
    Jaha, visste inte att det var en spoilertråd. Hur mycket vill ni veta?

Quinn sabbar bröllopet och i sedvanlig ordning så flyr Hope utan att säga något till Liam. Har vi sett henne göra så femton gånger förut? Tungan ute Tyst
  • Tihi
    Mamma till 5 underbara barn skrev 2014-01-14 18:02:05 följande:

Ja så har jag uppfattat tråden iaf att det är en spoilertråd , blir Hope och Liam inte gifta ?
    Nej. Hon åker med Wyatt till Hawaii. Inte för att jag är något stort Liam fan men Wyatt är riktigt äcklig tycker jag och hans mamma är ännu värre. Kräks
  • Tihi
    Mamma till 5 underbara barn skrev 2014-01-14 18:30:03 följande:

Ok äcklig på vilket set bara va du tycker eller gör han något ? Blir de inte Liam och Hope igen ? Hur tar Liam det?
    Han har noll respekt för alla och allra minst respekt för Liam och Hopes relation. Han börjar kalla sig Mr Wyatt Spencer 10 minuter efter att han träffat Bill och går in på Spencer Publications som om han äger stället. Han kysser Hope i hennes och Liams hem och tycker att han ska bo där istället för i sin egen bostad och han är bara allmänt överlägsen och dryg. Bläää! Hope ska jag inte ens börja prata om... Kräks

Liam försöker få henne tillbaka förstås men det har inte lyckats än iaf.
  • Tihi
    Mamma till 5 underbara barn skrev 2014-01-14 18:50:31 följande:

Jo håller ju med dig men inte reagerat så värst då alla är rätt vidriga ! Hur långt fram har du set? Här planeras de bröllop och Brooks och Bill bor ihop
    Brooke och Bill är inte ihop nu. Han tjatar men hon säger nej för att Ridge är tillbaka men Ridge och Katie får nog ihop det väldigt snart misstänker jag. Bill bad att få Katie tillbaka nu för att Brooke tyckte det var en bra idé men hon sa nej. Ridge vill inte ha Brooke längre för att han tycker att Bill och Brooke har varit så vidriga mot Katie.
  • Tihi
    OnlyOne skrev 2014-01-14 22:56:29 följande:
    Äh, klart Brooke och Ridge blir tillsammans igen. Nu ska de väl bara dra ut på den storyn i1000 avsnitt.
    Jag hoppas faktiskt på Katie och Ridge. Hjärta
  • Tihi

Jag irriterar mig på att Hope och RJ som var jämngamla för några år sen nu har en stor ålderskillnad. Hope är runt 25 år och nu när RJ kom tillbaka så är han plötsligt 10 år? Varför det?

• Tihi

Hur kommer det sig att Brooke som har vuxna (30-35 år?) barn som Rick, Bridget och Hope fortfarande kan bli gravid med Bills barn? Hon måste ju föreställa 50 år i serien nu. Och varför får aldrig Rick, Thomas och Hope barn? Steffy blev ju visserligen med barn men förlorade det men det är ju ganska komiskt att Brooke fortfarande kan bli gravid trots att hon har väldigt vuxna barn och styvbarn som Steffy som kan bli gravida samtidigt som hon. När ska dom låta Brooke, Ridge, Thorne och company bli gamla? Ja, för gamla för att få bebisar åtminstone.

• Tihi
    scars1212 skrev 2014-03-12 12:51:48 följande:
    Bill ramlade inte ner. Han sa till Brooke att han älskar och dem kysste varandra. 

Spoilers. Läs inte vidare om du inte vill veta
    .
    .
    .
    .
    .
    .

..

.
    .
    .
    ..
    .
    .
    .
    .
    .

.
    .Bill dumpar Brooke. Snacka om most watch TV. haha :)
    Spoiler igen.

Han gör det bara för att lura Katie att ge tillbaka bolaget och vårdnad om sonen.
  • Tihi
    Mamma till 5 underbara barn skrev 2014-03-13 18:28:56 följande:
    Så Bill lurar kate? Går hon på det?
    Hon går på det.

Ska jag avslöja vad som händer sen eller vill ni vänta och se?
  • Tihi
    Mamma till 5 underbara barn skrev 2014-03-13 18:57:30 följande:

Ok För min del får du gärna berätta
    Brooke gör något bra för en gångs skull och strimlar alla papper bakom ryggen på Bill så Katie förlorar varken företag eller barn. Sen gör Brooke slut med Bill för att hon inte gillade att han gjorde så mot Katie.
Svar på tråden Glamour