Inlägg från: Lindsey Egot the only one |Visa alla inlägg
  • Lindsey Egot the only one

Glamour

Jag kollade på Glamour när jag var mammaledig 1995-1998 samt 2000 och 2003. Den där Brook verkar ha knullat tre generationer Forester nu. Först Ridge, sedan pappa Eric (där hon fick Eric Junior, sedan Thorn och nu Ridge son Thomas.

Det är verkligen intriger på hög nivå! Plus att hon hunnit ligga med sin äldsta dotters man som hon fick Hope med osv.

Surkärring skrev 2014-02-14 23:20:51 följande:
    var knullade hon thomas?
    Gjorde de verkligen eller var det de där bären som fick dem att tro de knullat?

(kommer inte ihåg de avsnitten i detalj då det var länge sedan..så gjorde de eller gjorde de inte? eller har jag missat något?)
    Endast döda fiskar följer strömmen
    Det vet man inte riktigt vad som hände faktiskt pga de där bären. Men hon verkar sära på benen för alla som bär namnet Forester. Skulle inte förvåna mig att hon skulle köra på incest också i ett kort ögonblick

Ja Brook har ju legat med Eric, Ridge, och Thorne Forrester. Med Eric Forrester fick hon två barn. En son och en dotter Sedan låg hon med sin äldsta dotters man och fick Hope. Fast då var hon tillsammans med Ridge. Ja och sedan har hon legat med väninnors män och syskons män och barnens män. Hmmm... Vilken helylle kvinna till syster, flickvän, fru, mor, svärmor. Helt sjukt!

Mamma till 5 underbara barn skrev 2014-02-28 12:57:32 följande:

Hon kan ju inte ta donnas man för hon har ju ingen ?
    Men Donna harvarit gift med Brooks fd man dvs Eric Forrester. Bara det är lika sjukt att två systrar har varit med samma man som att två bröder inkl deras fader varit med samma kvinna.
    soffliggaren skrev 2014-03-03 10:36:57 följande:

Tycker nog männen är lika lösaktiga. Varför vill Eric ligga med sin sons ex ? Det är inte bara Brooke utan även Taylor. Sen ville han doppa sig i honung med Donna ! Ridge är väl inte heller att leka med.. Han var lite sugen på Bridget ett tag.. Någon som kommer ihåg det ? Sen har vi Thorne som har legat med Taylor efter Ridge.

Männen är ganska lost måste jag säga.

Ja incest incest familjefest!
Svar på tråden Glamour