Inlägg från: soffliggaren |Visa alla inlägg
  • soffliggaren

Glamour

Oliver hade jag glömt Förvånad Dom pippar bara runt ..Nick,Thorne eller hoppar hon på Eric ? Näää eller varför inte Bill för att skruva till det. Det tror jag inte ens själv på.
    Någon ny vill vi se Drömmer  Någon som inte varit med deras döttrar.

Varför ska han få sparken Jack Wagner ?

Lite löjligt idag när dom lekte gömme. Så pinsamt att Ridge hade satt sig i trädet och fjontiga Brooke springer omkring. Skämdes ögonen ur mig så jag missade slutet . ( Dom pippade i någon olivlund när förspels springandet var över Skrattande)

• soffliggaren

Så typiskt att det ballade ur just då ! Nu kommer dom aldrig få veta hela sanningen. Liam ser bara löjlig ut när Brooke frågar han om bröllopet. Han fattar verkligen ingenting.

• soffliggaren

Tror inte dom hann ligga. Hope klampade in och Steffie rusade in på toa.

Men det hade varit en skruv om Steffie blev gravid på självaste bröllopsdagen Skrattande.

Vi kysstes bara..horisontalt

• soffliggaren

Hon var med igår.

Hahaha och detta bröllop. Nu ska det skrivas på papper så giftemålet blir giltig. Snyftaren Hope är igång igen.

Jag bara undrar vad sidospåret med Anthony ska leda ? Marcus kör på honom och gifter sig men tillför detta något i handlingen ?

Sitter Thorne i källaren och trycker ?

Jag vill ha intriger som dom hade på Spectras tid.

• soffliggaren

Ny vecka och nya tjafsigheter Glad.

Få se om jag orkar . Hur är det med er andra, orkar ni se något ?

• soffliggaren

Synd om er...

Jag vill att han tar Steffie av hela mitt hjärta. Dom ska gifta sig och sticka iväg. Hope kan stå där och se trött ut. F-n vad hon är omogen. Allt ska va på hennes villkor.

Spring Liam spring Skrattande

Undrar fortfarande vad Marcus och olyckan kommer att tillföra.

Var är fam Marone ?

• soffliggaren

Absolut inte Skrattande

Samma tjat och nu ska Brooke och Ridge förnya sina löften. Kan tänka mig att han "försvinner" på smekmånaden eller är det för tidigt ?

• soffliggaren

Det sista jag minns med Owen och Bridget var att Owen ville tillbaka till Jackie. Kan det stämma ? All fokus har satts på triangeldramat.

Om nu Ridge försvinner så får vi ett malande på flera månader. Ni skriver jag försvinner som i "flygplan ur kurs"
    Ser en period av mycket prat.

Blir det något med Thomas och Hope ? Vart är Caroline i denna soppa ?

• soffliggaren

Ridge är borta för Brooke undanhöll info. Deacon hade tydligen hört av sig till Brooke.

En helt annan sak nu ang Donna. För ett par månader sen så trodde jag att hon var gravid. Hon hade plufsat till sig lite i ansiktet.
    Har hon alltid varit lite rund om kinderna ?
    Sen nu de senaste så undrar jag om hon har fixat brösten för jag kommer inte ihåg att dom var så stora Skrattande. Tycker att dom va mindre förr i storlek till henne.

Lite funderingar när dom tjatar så mycket om ingenting.

Svar på tråden Glamour