Inlägg från: soffliggaren |Visa alla inlägg
  • soffliggaren

Glamour

Har lite svårt för Caroline och jag vet inte riktigt varför. Phu det var skönt att släppa det nu.

• soffliggaren
    Mamma till 4 underbara barn skrev 2013-03-27 20:25:06 följande:
    Och så va Bill tvungen och åka till Brooke och hångla upp henne suck . Hon tar ju alla män tycker synd om hennes syster kate. Tycker oxå synd om hope och Liam att dom inte vet sanningen.
    Lås in era män för Brooke är i farten Skrattande. Undrar hur länge dom ska vänstra och kommer Katie på dom eller Steffie ?
  • soffliggaren
    OnlyOne skrev 2013-03-27 21:25:41 följande:
    Det ser ut som en dagdröm. Typisk för serien...
    Vad menar du..att Brooke står i duschen och Ridge ligger i sängen. ( Ridge har sovit i ett år)Glad

Vem tror du dagdrömmer i så fall ?
  • soffliggaren
    SatuSv skrev 2013-04-16 18:27:58 följande:
    Gaaah mer hope liam steffy:/
    Här har man hoppats på ett avslut men så börjar sörjan om. Jäkla Caroline som är så rätt och riktig. Suck

Oavsett så slänger man sig väl inte sig om halsen på sitt ex och slätar av han med den kommentaren Förvånad.

• soffliggaren

Fan ta er Liam och Hope !  Just när man vill ha lugn och ro så gapar han att han älskar henne

Vem har fixat Steffies ögonbryn Förvånad Dom ser bedrövliga ut. Det är snyggt med lite tjocka men dom ser dit satta ut och verkligen svartsvart

Tror ni verkligen Ridge som figur kommer tillbaka ? Han drog väl för att han fick för lite pengar ?

• soffliggaren

Taylor och Brooke är stöpta i samma form Oskyldig

Hur lång tid har det gått sen Hopes och Liams bröllop, Glamourtid nu.

Tänker på hur mycket tid hon lägger ner på att reparera ett dött förhållande. Dött och dött Liam hoppar på vilket tåg som helst.

• soffliggaren
    SatuSv skrev 2013-06-04 00:08:41 följande:
    Jahopp Taylos ska strutta runt i underkläder för Eric........
    Skrattande
    Jag bara väntar på när Steffie ska berätta att hon är gravid. Det händer ju ingenting på den fronten alls och Hope går där och bara väntar.

Jag måste ha missat det här med bebisen som är död/försvunnen. Vem är hon som springer i cafèt ? Maya ?
  • soffliggaren
    Mamma till 4 underbara barn skrev 2013-07-31 14:16:37 följande:

Men brooke får väll missfall ?
    Nu har jag inte hängt med på ett tag. Ska se nu ikväll så jag hinner väl med Glad Stämmer detta eller är det framåt ?
Svar på tråden Glamour