Glamour
Misstänkte att det inte var på riktigt. Meeeen dom kommer arbeta nära varann så man vet aldrig vad dom får för sig;)
Hann inte se slutet,vad hände?
Misstänkte att det inte var på riktigt. Meeeen dom kommer arbeta nära varann så man vet aldrig vad dom får för sig;)
Hann inte se slutet,vad hände?
Gaaah mer hope liam steffy:/
Jo hon blir med barn.. Har för mig att hope o liam ska försöka men säger steffy att hon e gravid. Ja sen kan man nog ana resten:/
Vem vill ni att Liam ska va med? Jag tycker Hope men ändå inte.. Hon e så blåst. O steffy är för mkt..
Heheeee så liam o steffy gifter sig igen... Hon utnyttjar väll att hon e preggo o snälle liam stannar därför.. Fjant!
Ooo herreguuud vilken fjant Bill är!! Såg nu att han högg sin med mini svärdet haha. Hade jag varit Liam så hade jag bara gått för det där lilla gör inget. Vill hoppa in i tvn o spöa biiiiill!!
Det tror jag. Läste ngt på fb om bröllop mellan dom.
Jag tror faktiskt att något kommer att hända med barnet,det är ju Glamour så det måste hända lite drama,steffyliamhope dramat kommer liksom aldrig ta slut:/
Ja undrar om han kmr tillbaka,säkert eftersom att dom inte tig död på han. Men då kommer det nog va annan skådis:) undrar vem...
Jag tror ridge kommer tillbaka! Läste lite spoiler och jeeeeeeeeezeeees!!!! Gamlingen Brooke kommer bli preggo! Ni kan nog gissa m vem:O SteffyLiamHope ja där vet ni nog eftersom Steffy är gravid. Meeen det kommer mera:) äntligen börjar det hända lite spännande saker! Men bara synd att d är långt kvar.
Ja visst e de hemskt:/men Bill vill tillslut fixa ihop sin familj o lilla brooke blir förkrossad.. Katie hamnar på sjukhus innan. Liam vill ha Hope men när han får veta att steffy är gravid så ska han ta sitt ansvar,dom gifter sig o hope försöker crascha bröllopet...