Inlägg från: beadis |Visa alla inlägg
  • beadis

Glamour

TJ9 skrev 2012-04-28 16:22:00 följande:
    Ingen mer än jag som har koll på vad som händer i de senaste avsnitten som går i USA? Glad
    Gjorde det ett tag, men orkade inte fortsätta

Kanske dax att återuppta detta nöje...här vågar man nog inte skriva om framtiden i glamour, som jag förstår är det ingen spoilertråd, men du får gärna inboxa mig Skrattande 
  • beadis
    soffliggaren skrev 2012-04-30 11:42:40 följande:
    Hejsan . Jag förstod det Glad.

Det hade jag helt glömt när Taylor var fånge. Hahaha och Brooke fick hela bonuskonceptet. Sen fick hon skit från Taylor för hon hade gjort fel. Dom där Logans !

Vad hette hon den rabiata kvinnan som Eric var tillsammans med ? Hon var helt galen och maktlysten. Långt mörkt hår. Hon satt inne ett tag också.

Du menar säkert Sheila Undrar om hon tillbaka snart...hon dog väl aldrig, fast i glamour kan allt hända, tom döda kan återuppstå Drömmer
  • beadis

Tror Sheila var gift med henne ett tag med, stackars Stefanie...hon har delat sin man med ett antal kvinnor genom åren..Brooke, Donna, Sheila...finns det fler?

• beadis

Kommer ni ihåg Caroine Ridges första fru, som dog ganska tidigt i serien, men om jag inte minns helt fel kom även hon tillbaka, fast i form av hennes tvilling Kan ha drömt det ...

• beadis

Ja jag följde sunset beach slaviskt!

Och JA jag kommer ihåg henne..lite rött hår, var tvungen att googla henne, men visst var det hon..har också minne av att hon var med i glamour.

Tyckte sunset beach var riktigt bra förrutom slutet, dog inte alla??

Hahaha googlade igen..kolla in detta 

">

allt faller på plats, musiken, skådisarna, var nästan kär i Eddie Cibrian...han var så snygg

Googla hans namn så ser ni honom.
    Någon som tittade på Modells Inc, serien om modelltjejerna som på ngt konstigt sätt länkades ihop med Melrose Place

">

• beadis
    SatuSv skrev 2012-04-30 23:48:49 följande:
    Ja men guuud sunset beach tittade jag också på haha:)

Sheila ja hon var ju läskig men hon kom ju tillbaka där ett tag. Tycker också att det är på tiden att något spännande måste hända, just nu är serien ganska tråkig:/

Roligt att tänka tillbaka på gamla avsitt,ska nog kolla lite på you tube hehe!
    Jag saknar Sheila, alla hennes galna upptåg, hennes utseende passade så bra in också
  • beadis
    soffliggaren skrev 2012-05-02 09:41:10 följande:
    Skrattande som jag avskydde Tim i Sunset. Jag blev så förbannad varje gång han kom i bild. Kom ihåg när sista avsittet sändes. Blev lite Dallas av det hela.
    Hon hade drömt ! Drömt i flera år och som tv tittare så kände jag mig blåst på allt Skrattande. Hon vaknade upp i soffan tror jag och Tim stod där. Jag blir fortfarande upprörd av att det var slut där. Undrade länge när serien skulle börja igen. Jaa herregud.

Fast det är kanske jag som har drömt för nu såg jag att beadis hade skrivit att alla dog..

Dessa såpor.
    Ja Tim..var det han som hade så stirriga ögon, störde mig något otroligt på honom med

Var bara tvungen att kolla ...på wiki står det så här..  Till sist vann kärleken mellan Ben och Meg och man kunde se i sista avsnittet av serien, deras bröllop tillsammans med Megs bästa väninna Vanessa Hart

Tydligen var serien inte poppis i usa..därför la de ner den...nu när du skriver att hon bara hade drömt allt...tror det kan vara så allt slutade...måste bara få veta det, luskar lite till    
  • beadis

Kolla in slutet...hmm...

">

Slutade den olyckligt med tanke på att hon stod o grät eller hur var det nu?  

• beadis

Hahaha Jackie från glamour var ju med i den.

">

• beadis

Den sista länken jag precis la till...man kan se hela den på youtube..38min.

Svar på tråden Glamour