Glamour

Kanske dax att återuppta detta nöje...här vågar man nog inte skriva om framtiden i glamour, som jag förstår är det ingen spoilertråd, men du får gärna inboxa mig

.
Tror Sheila var gift med henne ett tag med, stackars Stefanie...hon har delat sin man med ett antal kvinnor genom åren..Brooke, Donna, Sheila...finns det fler?
Kommer ni ihåg Caroine Ridges första fru, som dog ganska tidigt i serien, men om jag inte minns helt fel kom även hon tillbaka, fast i form av hennes tvilling
Kan ha drömt det ...
Ja jag följde sunset beach slaviskt!
Och JA jag kommer ihåg henne..lite rött hår, var tvungen att googla henne, men visst var det hon..har också minne av att hon var med i glamour.
Tyckte sunset beach var riktigt bra förrutom slutet, dog inte alla??
Hahaha googlade igen..kolla in detta
">
allt faller på plats, musiken, skådisarna, var nästan kär i Eddie Cibrian...han var så snygg
Googla hans namn så ser ni honom.
Någon som tittade på Modells Inc, serien om modelltjejerna som på ngt konstigt sätt länkades ihop med Melrose Place
">
som jag avskydde Tim i Sunset. Jag blev så förbannad varje gång han kom i bild. Kom ihåg när sista avsittet sändes. Blev lite Dallas av det hela.
. Hon vaknade upp i soffan tror jag och Tim stod där. Jag blir fortfarande upprörd av att det var slut där. Undrade länge när serien skulle börja igen. Jaa herregud.Kolla in slutet...hmm...
">
Slutade den olyckligt med tanke på att hon stod o grät eller hur var det nu?
Hahaha Jackie från glamour var ju med i den.
">
Den sista länken jag precis la till...man kan se hela den på youtube..38min.