Inlägg från: OnlyOne |Visa alla inlägg
  • OnlyOne

Glamour

Just det... De skulle bli ihop igen ja. Vore trevligt med Bridget igen. Hon och Bill kanske?

Kommer bli många avsnitt där vi får se Brooke gråta. Hon har verkligen gråtit floder i denna serie.

• OnlyOne

Ridge tråden är ju så ologisk och dålig. Om hans avhopp var så plötslig att de inte kunde göra den trovärdig som Stephanies kunde ett försvinnande ha varit mer trovärdig. Typ Brooke åker hem ensam för att han skulle på något möte iPariskontoret och så försvinner planet.

I igår verkade det som om de vill antyda något mellan Brooke och Bill.

Förresten, någon som följer KKL och Ronn Moss på Twitter?

• OnlyOne

Ja, hon glömmer sånt lätt... Dessutom har hon varit med Ridges halvbror som jag nu harglömt nnamnet på.

• OnlyOne

Ja just det, Rick har hon ju varit ihopsatt med! Men jag tänkte på den andra brorsan på Marrone sidan. De fick tom en son som sen visade sig vara Brookes!

• OnlyOne

Missade avsnittet igår. Dog hon alltså då? Tråkigt. Det kommer inte att vara samma sak utan Stephanie nu. Nu är det ju bara Brooke och Eric kvar.

• OnlyOne

Det var bara en tidsfråga innan de skulle kommer med denna story line. Tycker det kanbli lite skoj om B och B blir vänner. Då får Taylorklanen se upp.

• OnlyOne
    mion skrev 2013-03-24 21:45:44 följande:
    Fast det är rätt träligt att hon skulle få känslor för varenda karl hon är i kontakt med i mer än 5 min =(
    Håller med om det. Tyvärr finns det inga andra intressanta män i serien nu. Det är ju bara kids... Våre kul om Nick kom tillbaka eller om en ny trevlig karl över 35 år kunde göra inträde i serien.
  • OnlyOne

Jo då! Jag vill veta. Har läst på en del spoiler sidor. Är ju inte mindre kul att se på serien för det.

• OnlyOne
    SatuSv skrev 2013-05-20 00:14:48 följande:
    Jahaa där ser man:) Sheila var farlig hon:) Kul det skulle va om hela serien gick i repris! Jag började följa ungefär år 2000. Några år följde jag inte men tittade ibland men det var lätt att "hitta tillbaks". Taylor var vacker förut!

Vore kul med en repris tycker jag också men då nerbantad version. Många gånger ältas det och snackas det i veckor, månader innan en tråd får en upplösning.

Jag saknar Sally eran med Clark, Darla, Saul med flera. Nu om alla ska sluta känns det intelika att följa serien längre.
  • OnlyOne

Komik på högsta nivå! Eric och Taylor?! Serien griper efter halmstrån för att bibehålla "spänningen". Och Rick som helt plötsligt är jätteförälskad i Maya? Kom igen... Varför fortsätter man enträget att kolla egentligen?

• OnlyOne

Ridge kommer tillbaka men i form av en ny skådis. Läste om det på Twitter.

Men vad faen... Katie vd helt plötsligt?

• OnlyOne

Tycker för det första att manusförfattarna ska sluta upp med att ge Brooke en massa skumma roller. Visst, det gör det hela lite mer intrigant men det är tråkigt när samma misstag ska upprepas gång på gång. Först var det Deacon sedan Nick och nu Bill. GIllar annars KKL väldigt mycket och vad vore serien utan henne? Hon är lika oersättlig som Stephanie och RIdge. Men men...

Hela Hope tråden är tråkig och det har jag tyckt från början. Dessvärre lär vi få dras med den ett tag till. SEn har jag läst att Ally gör entré i serien (Thorns dotter med Darla).

• OnlyOne
    Mamma till 5 underbara barn skrev 2014-01-02 12:37:16 följande:
    Detta är en serie inte verklighet glöm inte det
    Ja, precis. Man behöver inte ta det på för blodigt allvar.

Va? Ska Katie och Ridge få ihop det?? Hahah.... Ja du! Vad mer ska de hitta på? Tror jag måste tjuvläsa lite på soaps.com
  • OnlyOne
    Tihi skrev 2014-01-03 01:35:38 följande:
    Det vore ju trevligt om dom nångång, bara nångång, inte skulle återvinna alla kvinnor och män mellan varandra och skriva in en ny person i manuset som inte har varit laget runt innan.

Kunde inte ha sagt det bättre själv! Vi som har följt serien sedan Dackefejden börjar bli lite uttråkade av denna eviga återvinning.
  • OnlyOne
    Tihi skrev 2014-01-04 03:03:50 följande:
    Ja, faktiskt börjar det bli lite för mycket återvinning nu. Varför har Jackie M, Owen och Nick försvunnit? Har inte sett dom på över ett år. Det gav ju iaf lite variation även om Nick var ihop med Taylor, Brooke, Katie och Bridget. Oh my god! Vad sjukt det är när jag skriver ner det.

Vet inte heller varför de slutade med den tråden. Gillade trots allt Nick och Bridget, även om det blev lite träligt där också stundtals.

Brooke och Ridge har ju en son, han kunde göra entré. Sedan har vi också Nick och Taylors son som är Brookes biologiska barn. Det finns så många olika personer att bygga en story kring.
  • OnlyOne

Äh, klart Brooke och Ridge blir tillsammans igen. Nu ska de väl bara dra ut på den storyn i1000 avsnitt.

• OnlyOne
    Surkärring skrev 2014-01-17 21:41:27 följande:
    ja lite så. Man kan skippa att titta på serien i flera månader men ändå snabbt hänga med när man börjar följa igen. 

Jag började följa serien när jag var mammaledig med min äldste (25 år sedan) Har sett periodvis under åren men tittar ytterst sällan numera utan läser istället nån summering av avsnitten på en hemsida då och då. Välbekant och tryggt, inga stora förändringar,förutsägbart och mysigt som ett par väl ingångna gamla tofflor.
    Jo, så är det faktiskt. Däremot har det skett en hel del förändringar vad gäller skådespelarna. Det är numera bara Brooke, (delvis) Thorne och Eric kvar från originaluppsättningen.

Lite kuriosa som jag snappade upp på Instagram. "Caroline" är tydligen med barn med en av skådisarna som kommer längre fram i serien. Vi kan alltså snart förvänta oss att Caroline och RIck blir föräldrar.
Svar på tråden Glamour