Glamour
Just det... De skulle bli ihop igen ja. Vore trevligt med Bridget igen. Hon och Bill kanske?
Kommer bli många avsnitt där vi får se Brooke gråta. Hon har verkligen gråtit floder i denna serie.
Just det... De skulle bli ihop igen ja. Vore trevligt med Bridget igen. Hon och Bill kanske?
Kommer bli många avsnitt där vi får se Brooke gråta. Hon har verkligen gråtit floder i denna serie.
Ridge tråden är ju så ologisk och dålig. Om hans avhopp var så plötslig att de inte kunde göra den trovärdig som Stephanies kunde ett försvinnande ha varit mer trovärdig. Typ Brooke åker hem ensam för att han skulle på något möte iPariskontoret och så försvinner planet.
I igår verkade det som om de vill antyda något mellan Brooke och Bill.
Förresten, någon som följer KKL och Ronn Moss på Twitter?
Ja, hon glömmer sånt lätt... Dessutom har hon varit med Ridges halvbror som jag nu harglömt nnamnet på.
Blir Taylor ihop med Eric?
Ja just det, Rick har hon ju varit ihopsatt med! Men jag tänkte på den andra brorsan på Marrone sidan. De fick tom en son som sen visade sig vara Brookes!
Nick! Så hette han! Saknar honom... Synd att han också har slutat.
Missade avsnittet igår. Dog hon alltså då? Tråkigt. Det kommer inte att vara samma sak utan Stephanie nu. Nu är det ju bara Brooke och Eric kvar.
Det var bara en tidsfråga innan de skulle kommer med denna story line. Tycker det kanbli lite skoj om B och B blir vänner. Då får Taylorklanen se upp.
Det ser ut som en dagdröm. Typisk för serien...
Jo då! Jag vill veta.
Har läst på en del spoiler sidor. Är ju inte mindre kul att se på serien för det.
Komik på högsta nivå! Eric och Taylor?! Serien griper efter halmstrån för att bibehålla "spänningen". Och Rick som helt plötsligt är jätteförälskad i Maya? Kom igen... Varför fortsätter man enträget att kolla egentligen?
Ridge kommer tillbaka men i form av en ny skådis. Läste om det på Twitter.
Men vad faen... Katie vd helt plötsligt?
Tycker för det första att manusförfattarna ska sluta upp med att ge Brooke en massa skumma roller. Visst, det gör det hela lite mer intrigant men det är tråkigt när samma misstag ska upprepas gång på gång. Först var det Deacon sedan Nick och nu Bill. GIllar annars KKL väldigt mycket och vad vore serien utan henne? Hon är lika oersättlig som Stephanie och RIdge. Men men...
Hela Hope tråden är tråkig och det har jag tyckt från början. Dessvärre lär vi få dras med den ett tag till. SEn har jag läst att Ally gör entré i serien (Thorns dotter med Darla).
Äh, klart Brooke och Ridge blir tillsammans igen. Nu ska de väl bara dra ut på den storyn i1000 avsnitt.