Inlägg från: soffliggaren |Visa alla inlägg
  • soffliggaren

Glamour

KingzCrown skrev 2012-02-09 18:37:15 följande:
    Om du kollar lite närmre på Taylors frissa, så syns det att hon har peruk. Minns för några år sen när hon födde barn (den ungen som var befruktad med Brookes ägg eller hur det nu var) så under scenen med förlossningen syntes det jätteväl, för peruken hamnade lite på sniskan med "hårfästet" och allt. Såg otroligt pinsamt ut!
    Ååååå men dom avsnitten såg jag. Kan bara hända i Glamour Skrattande Peruk då förstår jag varför håret ser så tillrätta lagt ut. Det ser så sprayat ut, ingen luft.

Varför har hon det ? 
  • soffliggaren
    SatuSv skrev 2012-02-15 19:49:36 följande:
    Äsch alla fattar ju att d kmr bli dom två igen:)

Var är bridget o bebisen? Dom har ju varit borta länge..
    Dom är tillbaka från semestern. Jackie skickade iväg Owen med familj. När dom kommer hem så gör Jackie slut och Owen flyttar in med Bridget och sonen.

Men barnet som Taylor födde åt Brooke bor väl hos Nick ? Jack heter han väl ?  Vart är han ?
  • soffliggaren

Ridge ditt egotrippade as. Lämna över någon gång.Taylor var nu modig och gå i mot ditt ex. Jag önskar att det kom in en ny kvinna på Forrester och rör om i grytan Glad.

• soffliggaren
    KingzCrown skrev 2012-02-17 18:44:47 följande:
    Men Brooke bråkade inte om att det var hennes ägg. Hon accepterade att Taylor skulle uppfostra honom som sin egen. Däremot blev hon bekymrad över att Taylor var inne i en alkoholist-fas just då när barnet var nyfött, och att hon dessutom hade ett förhållande med Brookes andra son Rick, vilket blev lite lustigt om Rick då skulle bli pappa åt sin bror. ;) Men det var Taylor som frivilligt och på eget bevåg lämnade över ungen till Brooke. För att Taylor själv ansåg att det var det rätta.
    Det är inte lätt att hänga med i svängarna Skrattande. Hade glömt att Taylor och Rick hade ihop det ett tag.
  • soffliggaren

Ehhh Thomas !!! någon ? Hallå Förvånad Förklara för mig Skrattande.  Jag smäller av. Vad är det för fel på dom,inavel ?

• soffliggaren
    KingzCrown skrev 2012-02-29 21:21:01 följande:
    Haha, menar du Thomas & Hope? Men de har ju både olika mammor och pappor så de är inte mer släkt än någon annan egentligen.
    Hhahaha just det men jag ser dom som syskon.  Först mamman och sen dottern...

Tack för svaret. Nya kyssar i morgon Skrattande  
  • soffliggaren
    SatuSv skrev 2012-03-01 09:21:30 följande:
    Har missat veckans avsnitt!!! Men vadå Hope o Liam var ju på G förra veckan.. Har han gått tillbaka till Steffy? Whyyy??

Steffy har erkännt för Liam förutom linbanestoppet. Liam är arg. Dom har inte kommit någonstans på en vecka så du kan vara lugn. Taylor vet om allt nu för Steffy har berättat.

Thomas och Hope pratade om hennes kollektion och vilket stöd hon har från alla tjejer. Thomas ser Hope djupt i ögonen och kyssen är ett faktum. Hope går ut från kontoret och Liam kommer runt hörnan. Han ser henne och Thomas tittar fram och säger att han ska hålla sig till Steffy.  

Skrattande
  • soffliggaren

Jag blir så äcklad av Amber. Har alltid tyckt hon är vidrig. Gå inte den vägen igen Rick....

Tyckte med att Steffy och Bill va ett bra par. Lite tryck i det förhållandet. Hon är ju maktgalen Steffy

Satu var är du och spoilar ?   

• soffliggaren

Nu tar jag snart paus...ja ni läste rätt. Detta jäkla ältande mellan Hope och Steffy. PorrRidge som bara ska bestämma. Så rädd hon är lilla Steffy Glad...

Pam ska hon flippa ur nu ?  

• soffliggaren

Vad händer med Pam ? Jag vill att Bill och Katie ska skiljas. Hon ska slänga det i ansiktet på han. Varför vet jag inte riktigt än men bara vill det.

Donna och Nick ? Vad som helst bara jag slipper Hope.  

Svar på tråden Glamour