Inlägg från: mion |Visa alla inlägg
  • mion

Glamour

Tettan skrev 2012-01-23 21:38:27 följande:
    Går Glamour på TV nu?? Det var jättemånga år sedan jag såg det senast...

har aldrig slutat utan bara bytt kanal plats nu tv4 plus (sjuan)
  • mion

Finns det nån tråkigare än taylor??????????  Kollade nyss o konversationen melllan henne o brokke är ju sanslös! Vilket jäkla ältande o hade jag varit brooke hade jag täppt igen truten på taylor för LÄNGESEN

• mion
    SatuSv skrev 2012-02-02 23:02:15 följande:
    Skulle taylors unge mörda nån så skulle hon ändå försvara henne oooooh she's innocent. Klarade inte av att se dagens avsnity blir bara irriterad på deras babblen o sen dom i alperna. När ska det hända något kuuuuul!!!!

ja vad ska man säga....  varför tittar man ens man blir bara förbannad!  Taylor står o säger att hope ska låta bli liam för han är förlovad med steffy,men det gäller bara nu o INTE när liam var förlovad med hope,kräääääääks på taylor o glamour just nu haha
  • mion

fattar inte hur man kan vända så i känslorna? O steffy är INTE fin gud va jag stör mig på hennes fula hår!!

• mion

jo sen att blir det slut mellan brooke o ridge så går han automatiskt till taylor..  Vem gör så liksom?

• mion
    soffliggaren skrev 2012-02-08 12:21:53 följande:

Förvånad hoppsan...hon ger inte upp. Ska bli spännande Glad

hade ju knuffat undan steffy o dått in vad är problemet liksom...  o taylor grrrrrrrrrrrrr säger jag bara
  • mion
    soffliggaren skrev 2012-02-08 21:23:26 följande:

Skrattande Eller hur. Hope är så mesig... stå där och förklara sig så yesterday Glad. Har hon gjort tillräckligt.

Bara skicka Steffi och banka på dörren LIIIAAAMM ! 

Så feg så hon sticker när hon hör hans röst.

Jösses så involverad man är..       

haha ja men sååå skönt att ha nåt o reta sig på dock =)
  • mion

undra om steffy o taylor går till samma frisör hahahaha gud hur dom ser ut i håret!  O nya rick ser ut som en tvättäkta Dskådis från 80 talet haha

• mion
    soffliggaren skrev 2012-02-09 18:15:20 följande:

Jag tycker nog att Taylors frissa är värre... Jag hade ställt krav. Herregud det är Glamour Skrattande. Det är så synd att hon har opererat sig för mycket. Jag tyckte hon var snygg för 5 år sen.. Hennes överläpp har passerat gränsen.

Jackie ser nästan likadan ut som när hon gjorde Nord och Syd.   

ser fruktansvärt ut men steffys utväxt är inte o leka med haha
  • mion
    Little Ms Chatterbox skrev 2012-02-09 18:41:50 följande:
    Jag tittade på Glamour för 17-18 år sen och då höll han på samma sätt! han vandrade mellan Brooke och Taylor då med. Han har ett mentalt gummiband som gör att han inte kan hitta någon annan tjej.

fantastiskt hur han kan koppla av o på känslorna så =) haha
Svar på tråden Glamour