Inlägg från: SatuSv |Visa alla inlägg
  • SatuSv

Glamour

Hej alla Glamour tokiga:) jag håller på att få tuppjuck på hela serien,förra veckan såg jag bara ett avsnitt, har fått nog av Hope Liam o Steffy,även Ridge o pretto Taylor gaaaah! O hope ensp feg som bara inte konfronterade liam o steffy när dom kysstes i bilen,utan stack som en feg jävel. O Rick ser ju helt plastic fantastic ut hahah riktig glamour skådis:p

Angelina2006 Leo2010
  • SatuSv

Sorry skriver i iphone så det blir konstiga ord som ensp ,kanske skulle bli som...

Angelina2006 Leo2010
  • SatuSv

Vet inte om hope o liam kommer gifta sig, hon kommer ju börja dejta tomas o tomas o steffy gör allt för att hope o liam inte ska ses. Ja dagens avsnitt var blä, orkar inte ens titta för jag stör mig så mycket på hope-liam-steffy o liams jäkla farsa!!! Gaaaah!!!

Angelina2006 Leo2010
  • SatuSv

Skulle taylors unge mörda nån så skulle hon ändå försvara henne oooooh she's innocent. Klarade inte av att se dagens avsnity blir bara irriterad på deras babblen o sen dom i alperna. När ska det hända något kuuuuul!!!!

Angelina2006 Leo2010
  • SatuSv

Har missat avsnitten denna vecka men kan tänka mig vad som hänt. Tjuvläste usas avsnitt och där stod det att Liam har gjort ett val mellan hope och steffy men sen kunde jag inte läsa mer. Gosh hoppas han hittar en ny istället. Och vad är det med taylors jäkla hår!!? Nää idag var jag otrogen och tittade på våra bästa år:p

Angelina2006 Leo2010
  • SatuSv

Tittade nyss på ett klipp som fanns på facebook och där säger Hope att så fort Steffy har skrivit på papprena så ska hon och Liam gifta sig men Steffy vägrar...

Angelina2006 Leo2010
  • SatuSv

Åå jag vet vad som händer m steffy o liam hehe jag följer på facebook, i dagens avsnitt i usa ska dom skriva på skillsmässopapper... Tror oxå att liam kommer bli som ridge, gå fram o tillbaka mellan hope o steffy:/

• SatuSv

Äsch alla fattar ju att d kmr bli dom två igen:)

Var är bridget o bebisen? Dom har ju varit borta länge..

• SatuSv

Ja jack är brooke o nicks barn men vette fasen var ungen är:/ Lite fjantigt att brooke skulle bråka för attdet var hennes ägg men ändå tycker jag att taylor är mamman.

Rj är ridge o brookes son.

• SatuSv

Har missat veckans avsnitt!!! Men vadå Hope o Liam var ju på G förra veckan.. Har han gått tillbaka till Steffy? Whyyy??

Svar på tråden Glamour