Inlägg från: Mamma till 5 underbara barn |Visa alla inlägg
  • Mamma till 5 underbara barn

Glamour

Ok ridge Stephanie Taylor steffy borta då blir mindre och mindre folk ju om inte nya kommer

Fy för brooke hon tar alla män tom sin dotters man och nu sin systers man nu usch

SatuSv skrev 2013-07-30 23:36:44 följande:
    Alltså brooke går alltid för långt. Hon kommer försöka få Eric till att säga att han är pappan men han vägrar, så ni kan väll ana vilka medel hon tar till:/ Nu spoilar jag men steffy lämnar liam.............................................. .......... Hinner se avsnitt ibland men har spoilat ända till november:O
    Angelina2006 Leo2010Charlie2012

Men brooke får väll missfall ?

Tycker även Taylor bär ansvaret för va som hänt Katie som hon har stressat upp henne .

soffliggaren skrev 2013-07-31 17:53:44 följande:
    Nu har jag inte hängt med på ett tag. Ska se nu ikväll så jag hinner väl med Stämmer detta eller är det framåt ?

Det är framåt va som skall komma
    soffliggaren skrev 2013-07-31 20:59:04 följande:
    Det var skönt att veta...för idag så hände det inget.

Nej igår hände inget spännande
    scars1212 skrev 2013-12-10 22:47:21 följande:
    Dagens avsnitt var toppen! Hejar ni på Brooke eller Katie? Katie absolut! Detta bevisar att Taylor hade rätt från hela början!!

Jag hejar inte på någon av dom men måste jag välja får de bli Katie . Brooke är ju otrolig som tar allas män, och så bölar hon alltid oxå och leker oskyldig ! Liams " nya" bror verkar skum oxå !

Detta är en serie inte verklighet glöm inte det

Tihi skrev 2014-01-14 16:36:25 följande:
    Jag vet men vet inte om jag får skriva det i tråden?

Är ju spoiler tråd så de borde inte vara problem vill också veta
    Tihi skrev 2014-01-14 17:53:42 följande:
    Jaha, visste inte att det var en spoilertråd. Hur mycket vill ni veta? Quinn sabbar bröllopet och i sedvanlig ordning så flyr Hope utan att säga något till Liam. Har vi sett henne göra så femton gånger förut?

Ja så har jag uppfattat tråden iaf att det är en spoilertråd , blir Hope och Liam inte gifta ?
Svar på tråden Glamour