Inlägg från: mion |Visa alla inlägg
  • mion

Glamour

Tvåälsklingar skrev 2012-02-14 22:29:35 följande:
    Men vart tog det där barnet som Taylor födde vägen Har inte följt serien på många år men blev fast nu igen när jag är mammaledig så har nog missat en hel del. Vad bra att Brooke pratade med Liam, spännande i slutet av dagens avsnitt när Hope och Liam träffades..

han bor ju med brooke då det var hennes barn -s-
  • mion
    SatuSv skrev 2012-02-15 10:19:24 följande:
    Åå jag vet vad som händer m steffy o liam hehe jag följer på facebook, i dagens avsnitt i usa ska dom skriva på skillsmässopapper... Tror oxå att liam kommer bli som ridge, gå fram o tillbaka mellan hope o steffy:/

men åh varför berättade du det
  • mion
    soffliggaren skrev 2012-02-15 21:02:50 följande:
    Dom är tillbaka från semestern. Jackie skickade iväg Owen med familj. När dom kommer hem så gör Jackie slut och Owen flyttar in med Bridget och sonen.

Men barnet som Taylor födde åt Brooke bor väl hos Nick ? Jack heter han väl ?  Vart är han ?
    brooke o nick delar väl på han
  • mion

Bara ÄLSKAR Katie! Hon säger som det är hon o hycklar INTE =)

• mion
    soffliggaren skrev 2012-03-29 18:25:09 följande:

Har Pam slutat med medicinen ?

Ja där har det slagit om totalt,o varför gjorde stephen slut bara så där?  O hur är det praktiskt möjligt att kunna ta kort som pam gjort? Snacka om dåligt säkerhet
  • mion
    soffliggaren skrev 2012-03-29 21:53:14 följande:
    Men eller hur ? En sak till som stör mig är deras så kallade säkerhet. Hur kan en praktikant bara stövla in i kammaren ?. Blaha säger jag.

Men jag tror ju att det blir hon som får ta skiten. Hope såg henne ta foto så Pam kommer nog undan.

Helt plötsligt så bara drar Stephen. Jaha men va det inte bra där ? Kunde inte Pam få va lycklig så jag sliooer hennes citronkakor.   

lemonbars hahahaha sååå trött på allt ältande hela tiden men nog fan glor man haha
  • mion

såååå tjatigt nu...  o Rick haha vad är det han liknar? En D kändis från 80talet el? Kan inte sätta fingret på det....

• mion
    beadis skrev 2012-04-18 07:41:11 följande:
    Här har ni honom

Visst är han sååå lik nya tintin karaktären

nope inte han jag tänker på utan nåt gammalt liksom...
  • mion
    Mälaröbo skrev 2012-04-18 17:31:35 följande:
    Rick spelas av samma skådis som spelade Rick under Amber-tiden. Såg ni inte det på tillbakablicken igår?

Nej  nej där gjorde dom en blooper det var INTE samma skådis
  • mion
    Nellee skrev 2012-04-18 19:27:51 följande:
    Fotot kom ju inte med... försöker igen

Nu är det väl olika rick ni pratar om el?  Han som är nu sen han som var innan,samt denna?
Svar på tråden Glamour