Inlägg från: scars1212 |Visa alla inlägg
  • scars1212

Glamour

scars1212 skrev 2014-02-19 19:37:29 följande:
    Fel igen. Det var ingen som riktigt ihåg P G A bären dem åt. Dem låg nakna bredvid varandra och ja resten kan du lista ut själv...
    Det var ingen som riktigt kom ihåg (  ber om ursäkt för felstavningen )
  • scars1212
    Queenie70 skrev 2014-02-19 20:06:05 följande:

Den enda som inte kom ihåg var brooke. Thomas berättade tydligt att han kom ihåg att inget hände :)
    Hoppas detta friskar upp ditt minne :)

• scars1212
    Tihi skrev 2014-02-19 20:27:38 följande:
    Hur kommer det sig att Brooke som har vuxna (30-35 år?) barn som Rick, Bridget och Hope fortfarande kan bli gravid med Bills barn? Hon måste ju föreställa 50 år i serien nu. Och varför får aldrig Rick, Thomas och Hope barn? Steffy blev ju visserligen med barn men förlorade det men det är ju ganska komiskt att Brooke fortfarande kan bli gravid trots att hon har väldigt vuxna barn och styvbarn som Steffy som kan bli gravida samtidigt som hon. När ska dom låta Brooke, Ridge, Thorne och company bli gamla? Ja, för gamla för att få bebisar åtminstone.
    Brooke är en dinosaurie, haha! Jag brukar kalla henne för jurrasic park... :D
  • scars1212

Usch för Brooke. Inga moraler. Brooke frågade Bill om hon förförde honom, jag kan ge dig svaret. JA DU FÖRFÖRDE HONOM! Hur är det för er Brooke fans att se henne kyssa sin systers man? Tycker ni det är roligt eller äcklas ni?

• scars1212
    Queenie70 skrev 2014-02-27 09:48:02 följande:
    Jag tycker hon kämpade emot hans framstötar rätt länge och rätt bra måste jag säga.
    När Brooke blir kär så är det åt helvete med familjen. Donna står på tur...
  • scars1212
    mion skrev 2014-03-02 23:17:27 följande:
    taylor har legat med samma personer..  o även med brookes son....
    Taylor har legat med lediga män. Du kan inte säga samma sak om Brooke kan du?
  • scars1212
    Queenie70 skrev 2014-03-11 19:10:19 följande:
    Vad hände idag? Sitter på ett flygplan och missar allt...
    Bill ramlade inte ner. Han sa till Brooke att han älskar och dem kysste varandra. 

Spoilers. Läs inte vidare om du inte vill veta
    .
    .
    .
    .
    .
    .

..

.
    .
    .
    ..
    .
    .
    .
    .
    .

.
    .Bill dumpar Brooke. Snacka om most watch TV. haha :)
  • scars1212
    Mamma till 5 underbara barn skrev 2014-03-13 19:26:27 följande:

Ok bra gjort ,så de blir inte Brooke och Bill igen?
    Jag följer med Amerika-avsnitten...Bill och Brooke är inte tillsammans. Bill vill ha Brooke tillbaka och han ger sig inte, men Brooke nekar honom hela tiden samtidigt som hon säger att hon älskar honom. Snacka om att ge mixade signaler. Stackars Bill :/ 

Förresten så har Ridge kommit tillbaka och han är tillsammans med Katie. Dem är så gulliga tillsammans och Brooke får smaka på sin egen medicin :D
  • scars1212
    Tihi skrev 2014-03-13 19:03:26 följande:
    Brooke gör något bra för en gångs skull och strimlar alla papper bakom ryggen på Bill så Katie förlorar varken företag eller barn. Sen gör Brooke slut med Bill för att hon inte gillade att han gjorde så mot Katie.
    Kallar du det för bra? Hon går bara med på det eftersom Bill dumpade henne. Hade han berättat för Brooke om sin plan så hade hon självklart gått med på det och sårat sin syster ännu en gång..
  • scars1212

Oh please. Brooke låg med sin systers man. Det är redan bedrägeri om du frågar mig... Hon blev bara arg för att hon blev dumpad av Bill annars hade hon garanterat gått med på hans plan. När man har en syster som Brooke vem behöver fiender då? :)

• scars1212
    Mamma till 5 underbara barn skrev 2014-03-14 08:21:31 följande:

Ok så nu är Brooke singel ? Jasså ridge och kate är ett par nu där ser man haha ! Har carter gift sig med myja (stavat fel namnet )? Och Rick och Caroline ?
    Rick & Caroline gifta. Maya och Carter fortfarande förlovade. Brooke ensam. Bill och Quinn låg med varandra. Ridge och Katie tillsammans. Wyatt och Hope tillsammans trots att Ally ( Thornes dotter ) är ute efter Wyatt och vill förstöra för honom och Hope.
  • scars1212
    scars1212 skrev 2014-03-16 01:54:49 följande:
    Rick & Caroline gifta. Maya och Carter fortfarande förlovade. Brooke ensam. Bill och Quinn låg med varandra. Ridge och Katie tillsammans. Wyatt och Hope tillsammans trots att Ally ( Thornes dotter ) är ute efter Wyatt och vill förstöra för honom och Hope.
    Vänta lite nu. Brooke ensam? HALLELUJA !!
  • scars1212
    SatuSv skrev 2016-02-16 21:20:35 följande:

Hallå där! Nu har jag missat typ en massa!! Såg sist när Ridge gjorde slut m Caroline. Kan någon ge en snabb resumé av tiden efter? ????

Oj! Du har missat mycket.

Caroline åkte iväg till ett hotell och tog ångestmedicin tillsammans med alkohol, Thomas kom över men han visste inte att hon hade tagit det.

Dem började kyssas och hade till slut sex.

Caroline vaknade nästa dag och var helt förkrossad när hon såg Thomas ligga bredvid henne, han var också chockad eftersom han trodde att hon ville ligga med honom. Dem bestämde att för att hålla tyst och hålla det en hemlighet.

Nu är ock Caroline gravid och Thomas är pappan, hon berättade det för Ridge, men han stannade kvar med henne och dem har nu bestämt för att hålla detta en hemlighet, dem ska alltså ljuga och säga att Ridge är pappan till barnet när egentligen Thomas är det.

Något mer du undrar över??
  • scars1212
    SatuSv skrev 2016-02-18 08:45:32 följande:
    WHAT!! Haha drama drama!

Så nu vill Ridge ändå vara med henne och "skapa" familj!

Vem är Liam tillsammans med nu? Vad gör Hope?
    Ja precis !

Liam är tillsammans med Steffy, Wyatt är med Ivy. Detta är den svenska glamour.

Så ser inte den nya glamour ut som jag följer i USA, så jag är före än er. Och Hope har lämnat serien, vilket jag inte är alls ledsam över, gillar steffy mycket mer än gnälliga Hope.
Svar på tråden Glamour