Inlägg från: Mamma till 5 underbara barn |Visa alla inlägg
  • Mamma till 5 underbara barn

Glamour

Tihi skrev 2014-01-14 18:12:11 följande:
    Nej. Hon åker med Wyatt till Hawaii. Inte för att jag är något stort Liam fan men Wyatt är riktigt äcklig tycker jag och hans mamma är ännu värre.

Ok äcklig på vilket set bara va du tycker eller gör han något ? Blir de inte Liam och Hope igen ? Hur tar Liam det?
    Tihi skrev 2014-01-14 18:38:38 följande:
    Han har noll respekt för alla och allra minst respekt för Liam och Hopes relation. Han börjar kalla sig Mr Wyatt Spencer 10 minuter efter att han träffat Bill och går in på Spencer Publications som om han äger stället. Han kysser Hope i hennes och Liams hem och tycker att han ska bo där istället för i sin egen bostad och han är bara allmänt överlägsen och dryg. Bläää! Hope ska jag inte ens börja prata om... Liam försöker få henne tillbaka förstås men det har inte lyckats än iaf.

Jo håller ju med dig men inte reagerat så värst då alla är rätt vidriga ! Hur långt fram har du set? Här planeras de bröllop och Brooks och Bill bor ihop
    Tihi skrev 2014-01-14 18:58:19 följande:
    Brooke och Bill är inte ihop nu. Han tjatar men hon säger nej för att Ridge är tillbaka men Ridge och Katie får nog ihop det väldigt snart misstänker jag. Bill bad att få Katie tillbaka nu för att Brooke tyckte det var en bra idé men hon sa nej. Ridge vill inte ha Brooke längre för att han tycker att Bill och Brooke har varit så vidriga mot Katie.

Ojoj Vilka intriger

Vart har Taylor tagit vägen ? Kommer hon tillbaka?

hannapanna84 skrev 2014-02-13 21:38:59 följande:
    Någon som kan hjälpa mig med vad låten heter och vem artisten är, det gäller låten som Liam hade i videon till Steffy artisten sjunger nåt med stay with me, stay with me....

Denna kanske Danity kane - stay with me
    scars1212 skrev 2014-02-27 11:05:28 följande:
    När Brooke blir kär så är det åt helvete med familjen. Donna står på tur...

Hon kan ju inte ta donnas man för hon har ju ingen ?
    Lindsey Egot the only one skrev 2014-03-02 23:29:32 följande:
    Men Donna harvarit gift med Brooks fd man dvs Eric Forrester. Bara det är lika sjukt att två systrar har varit med samma man som att två bröder inkl deras fader varit med samma kvinna.

Jo sant men tolkade det som att Brooke skulle ta Donnas man nu och hon e ju singel

Så Bill lurar kate? Går hon på det?

Tihi skrev 2014-03-13 18:50:58 följande:
    Hon går på det. Ska jag avslöja vad som händer sen eller vill ni vänta och se?

Ok För min del får du gärna berätta
    Tihi skrev 2014-03-13 19:03:26 följande:
    Brooke gör något bra för en gångs skull och strimlar alla papper bakom ryggen på Bill så Katie förlorar varken företag eller barn. Sen gör Brooke slut med Bill för att hon inte gillade att han gjorde så mot Katie.

Ok bra gjort ,så de blir inte Brooke och Bill igen?
    scars1212 skrev 2014-03-13 21:18:24 följande:
    Jag följer med Amerika-avsnitten...Bill och Brooke är inte tillsammans. Bill vill ha Brooke tillbaka och han ger sig inte, men Brooke nekar honom hela tiden samtidigt som hon säger att hon älskar honom. Snacka om att ge mixade signaler. Stackars Bill :/  Förresten så har Ridge kommit tillbaka och han är tillsammans med Katie. Dem är så gulliga tillsammans och Brooke får smaka på sin egen medicin :D

Ok så nu är Brooke singel ? Jasså ridge och kate är ett par nu där ser man haha ! Har carter gift sig med myja (stavat fel namnet )? Och Rick och Caroline ?

Är inte Erik med Taylor längre hon bara försvann :-O? Dom som verkade så kära

Ingen som vet vad som hände med Taylor hon försvann ju så plötsligt

Kommer wyatt galna mamma att döda liam ?

Svar på tråden Glamour