Inlägg från: beadis |Visa alla inlägg
  • beadis

Glamour

Är måttligt trött på hope liam steffy intrigen nu, kan inte han bara välja nu, men det verkar som brooke o katie börjat nysta lite i "tråden"..varför det hände just då när liam kysste hope.

• beadis
    soffliggaren skrev 2012-05-08 10:56:14 följande:
    Men Katie är ju så godtrogen Glad. Jag hade inte nöjt mig med dom svaren om Bill var min make Skrattande. Jäklar vad jag hade tryckt upp han mot väggen. Skyllt på mitt hjärta också om jag var tvungen, fakesvimmat hehe. Sen hade även jag mutat läkaren om röntgenplåtarna.

Ridge då ? Hur kan man va så dryg ? Han har alltid varit rädd för att bli av med sin titel. Thorne mosar han. Thorne borde gå över till Jackie bara för att. Slipper han källaren som en annan Fritzl fånge.

Jag har svängt nu angående Hope eller Steffie. Tycker att han ska välja Steffie. Det är mer drag i henne. Hopes rådjursblick ser ut att se strålkastaren på bilen varje gång hon ser förvånad ut.

Liam tänder på det försvarslösa i Hope. Steffie är mer självständig. Dröjer nog tills han är 50  och har fått barn med båda innan han bestämt sig Glad
    Hahahaha,,skrattar här, just så är det..stackars Thorne..blir behandlad som om han vore ett barn..Ridge är en riktig översittar typ,..såg du hans min igår mot Ric...tänk när han får veta om att det är Amber som ritat kläderna..då blir det liv i luckan!! Vet inte om detta med hope o liam, iaf får han bestämma sig snarast innan jag tappar lusten att titta på denna serie
  • beadis
    soffliggaren skrev 2012-05-08 13:58:39 följande:
    Jag såg blicken han hade mot Rick. Det hade varit kul om dom hade fått upp hela kollektionen och mitt i visningen får dom reda på att det är Ambers Förvånad. Ridge hade fått knapra piller sen.

Men ska Steffie ligga ner nu ett tag och tro att hon är sjuk ? Hon vet inte om att hon är okej ? Jag fattar det som om hon är okej men  Bill fejkar till hans fördel inte Liams.

Håller med dig. Nu måste han bestämma sig annars byter jag kanal/såpa Oskyldig
    Är det bara jag som skrattar när ridge är arg eller beslutsam om något..han går och spänner upp sig

Egentligen är han ganska kass skådis, den enda gången jag tycker han är bra är om han är riktigt arg Obestämd Det är väl då hans riktiga jag kommer fram Tyst  
  • beadis

Vet ni vad Min man o jag har diskuterat detta med männen i glamour...de är sååååå oskyldiga, de kan göra vad som helst men det ses mellan fingrarna...kvinnorna däremot är alltid i blåsten..får alltid skulden, när det gäller otrohet är det alltid kvinnan som har varit hemsk o hjärtlös men männen då?? Är inte de lika skyldiga?? Obestämd

Måste fortsätta o titta, återkommer  

• beadis

Massimo heter Ridges pappa, var det inte så

Vilka av skådisarna tycker ni spelar bra...hmmm...finns det någon  

Ibland tänker jag..varför tittar jag öht på den Flört

Vad tyckte ni om dagens avsnitt då?

Gäsp..eller nick o pam var väl roliga iaf         

• beadis

Sitter o fnissar här 

Var han på riktigt porrskådis Kräks eller driver du med oss

Han är en översittare, eftersom han inte är Erics son måste han hålla hårt i sin titel, tycker Eric borde slänga ut han, det vore väl ngt till serien, lite krydda..Ridge blir en lodis Drömmer     

• beadis

Jag kan inte säga att någon är bra men det finns fler som är dåliga Glad Håller verkligen med dig Skrattande
    Klart bilden kommer röra till det, men Katie är smart, hon kommer inte ge sig i första taget..tycker hon är bäst!
    Amber nä..hon är samma gamla white trash som innan Tyst 
    Väntar bara på att Deacon, hope pappa ska komma tillbaka, men det roligaste vore ändå om Sheila kom tillbaka, hon var grym, gillade hennes galna blick, måste bara ta fram ett fotot på henne

Här..ser ni mördarblicken och den tighta munnen Skrattande 

Ska nog skriva till   Bell-Phillip Television Productions och begärna att få tillbaka henne

• beadis
    soffliggaren skrev 2012-05-10 16:12:45 följande:
    Fy faaan va bra Skrattande Sheila. Skriv till dom  och säg att vi är två som vill. Me and SOFFLIGGAREN want Sheila back !

Ridge har inte varit i porrträsket  Skrattande men han har nog någon soft rulle hemma som dammar.

Steffie är bättre skådis än vad hon sjunger iallafall.Hittade ett klipp på henne när jag googlade.
    Skämskudde på den. Klassisk ålning och kåta blickar Skäms.
    Garvar här så jag får ont i magen, satt faktiskt o åt!! Skrikandes

Jaaaa det borde vi fan göra!!

Hit med länken Skrattande

Nu börjar dagens glamour, kan ju inte missa den! *springer till tv:n*       
  • beadis

ingen aning faktiskt om det blir så :/

Så vad tyckte ni om gårdagens avsnitt?

Tyckte att ÄNTLIGEN satte Katie bill mot väggen!    

• beadis

Håller helt med er, Katie är alldeles för svag för att på riktigt stå emot Bill.

Han playar henne hur han vill även om hon vet sanningen om allt.

Äckligt att alla har typ legat med alla Kräks 

Ojaa Taylor, den skenhelige Oskyldig Gör ju aldrig fel

SatuSv: Mmmm nu får det börja hända något innan jag byter kanal 

Får se ikväll           

• beadis

Nu ska vi tro att Liam har valt Hope, men som jag förstått kommer det inte riktigt bli så enkelt.

Jag tror Oliver var med en kort liten millisekund igår.  

En fråga..kan ni med att säga till folk ni känner..jag tittar på glamour på eftemiddagarna

Själv är jag tveksam i den frågan, beror på vem som frågar Skrattande     

• beadis
    SatuSv skrev 2012-05-18 18:05:04 följande:
    Hahaa Taylor ser ut som ett troll,har ni ser finska Rölli Peikko? Samma frisyr hahahaaa.
    Att deras päron hela tiden lägger sig i gaaah,fjantigt!

Tyckte också hon såg ruffsig ut i håret o JAAA jag är finsk så vet nog allt vem röllipeikko är  
  • beadis
    soffliggaren skrev 2012-05-23 18:30:30 följande:
    Ridge hans polisonger eller ska jag säga polisongerna och Ridge.Skrattande Scarfen ligger så tillrätta lagd ut. Tur att dom alltid är inne.

Nu är det tjatit.

"missade" igår tydligen inget särskilt eller?

När jag tänker på Ridge (vilket sker alltför sällan) Flört tänker jag alltid hur bestämt o stelt han går när han är arg..typ som nu när han skulle snacka med Liam

spänner upp sig, bröstet fram..har ni tänkt på det?

ja nu är det gäsp...ett enda långt gäääääsp      
  • beadis

Har missat 3avsnitt nu, va va va har Liam valt Steffi eller,???

• beadis
    soffliggaren skrev 2012-05-31 09:35:35 följande:
    Näää men han är bara svag. Hope går runt som en prinsessa nu. Liam har skickat efter annulleringspapper. Steffi tycker det är brist på respekt. Det är som om deras äktenskap aldrig skulle existerat säger hon.
    Jag säger att det skulle det inte heller Skrattande. Han var sugen och Bill stannade liften.
    Steffi är ledsen över det hela och säger till Liam att du kommer tillbaka när du inser att Hope är som förr. Omogen och sval.

Det andra står still. Inget om Pam och det hon gjorde. Bill och Katie ingenting heller.

Du kan va lugn Cool
    Ok va skönt, då kan jag pusta ut

Kommer nämligen missa 3veckors avsnitt from nästa fredag.

Nää nu måste det börja hända saker...fattar inte hur länge de ska dra ut på hope liam steffi historian... bla bla bla bla bla bla bla    
  • beadis

jaha..här har man varit på resa i 3v o "missat" sexet mellan hope o liam...det hade jag velat sett...hmm..youtube kanske hahaha 

• beadis

någon som minns det med rick..att han hotade någon man med pistol, kanske tom. sköt??

• beadis

SatuSv: ja det måste vi nog göra då

Missade igår igen...trodde det var helg  

• beadis

hahaha..det vill nog de flesta tjejer

Jaha då missade jag det också...måste verkligen kolla på youtube   

Svar på tråden Glamour