Glamour
Är måttligt trött på hope liam steffy intrigen nu, kan inte han bara välja nu, men det verkar som brooke o katie börjat nysta lite i "tråden"..varför det hände just då när liam kysste hope.
Är måttligt trött på hope liam steffy intrigen nu, kan inte han bara välja nu, men det verkar som brooke o katie börjat nysta lite i "tråden"..varför det hände just då när liam kysste hope.
. Jag hade inte nöjt mig med dom svaren om Bill var min make
. Jäklar vad jag hade tryckt upp han mot väggen. Skyllt på mitt hjärta också om jag var tvungen, fakesvimmat hehe. Sen hade även jag mutat läkaren om röntgenplåtarna.
. Ridge hade fått knapra piller sen.
Det är väl då hans riktiga jag kommer fram
Vet ni vad
Min man o jag har diskuterat detta med männen i glamour...de är sååååå oskyldiga, de kan göra vad som helst men det ses mellan fingrarna...kvinnorna däremot är alltid i blåsten..får alltid skulden, när det gäller otrohet är det alltid kvinnan som har varit hemsk o hjärtlös men männen då?? Är inte de lika skyldiga?? 
Måste fortsätta o titta, återkommer
Massimo heter Ridges pappa, var det inte så
Vilka av skådisarna tycker ni spelar bra...hmmm...finns det någon
Ibland tänker jag..varför tittar jag öht på den 
Vad tyckte ni om dagens avsnitt då?
Gäsp..eller nick o pam var väl roliga iaf
Sitter o fnissar här
Var han på riktigt porrskådis
eller driver du med oss
Han är en översittare, eftersom han inte är Erics son måste han hålla hårt i sin titel, tycker Eric borde slänga ut han, det vore väl ngt till serien, lite krydda..Ridge blir en lodis
Jag kan inte säga att någon är bra men det finns fler som är dåliga
Håller verkligen med dig 
Klart bilden kommer röra till det, men Katie är smart, hon kommer inte ge sig i första taget..tycker hon är bäst!
Amber nä..hon är samma gamla white trash som innan
Väntar bara på att Deacon, hope pappa ska komma tillbaka, men det roligaste vore ändå om Sheila kom tillbaka, hon var grym, gillade hennes galna blick, måste bara ta fram ett fotot på henne
Här..ser ni mördarblicken och den tighta munnen
Ska nog skriva till Bell-Phillip Television Productions och begärna att få tillbaka henne ![]()

Sheila. Skriv till dom och säg att vi är två som vill. Me and SOFFLIGGAREN want Sheila back !
men han har nog någon soft rulle hemma som dammar.
.

ingen aning faktiskt om det blir så :/
Så vad tyckte ni om gårdagens avsnitt?
Tyckte att ÄNTLIGEN satte Katie bill mot väggen!
Håller helt med er, Katie är alldeles för svag för att på riktigt stå emot Bill.
Han playar henne hur han vill även om hon vet sanningen om allt.
Äckligt att alla har typ legat med alla
Ojaa Taylor, den skenhelige
Gör ju aldrig fel
SatuSv: Mmmm nu får det börja hända något innan jag byter kanal
Får se ikväll
Nu ska vi tro att Liam har valt Hope, men som jag förstått kommer det inte riktigt bli så enkelt.
Jag tror Oliver var med en kort liten millisekund igår.
En fråga..kan ni med att säga till folk ni känner..jag tittar på glamour på eftemiddagarna
Själv är jag tveksam i den frågan, beror på vem som frågar
SatuSv: Du missade inget särskilt
Scarfen ligger så tillrätta lagd ut. Tur att dom alltid är inne.
tänker jag alltid hur bestämt o stelt han går när han är arg..typ som nu när han skulle snacka med Liam Har missat 3avsnitt nu, va va va har Liam valt Steffi eller,???
. Han var sugen och Bill stannade liften.
jaha..här har man varit på resa i 3v o "missat" sexet mellan hope o liam...det hade jag velat sett...hmm..youtube kanske hahaha
någon som minns det med rick..att han hotade någon man med pistol, kanske tom. sköt??
SatuSv: ja det måste vi nog göra då
Missade igår igen...trodde det var helg
hahaha..det vill nog de flesta tjejer
Jaha då missade jag det också...måste verkligen kolla på youtube