Inlägg från: SatuSv |Visa alla inlägg
  • SatuSv

Glamour

Jag har i allafall fått reda på att steffy kommer skriva under papprena.. Liam och Hope åker till italien och jag tror dom ska gifta sig där om jag uppfattat rätt men något kommer hända,fast detta är om typ 4månader..
    Hmm har inte läst något om att hon skulle träffa nån annan men thomas där emot träffar någon ha

• SatuSv

Jäkla iphone... Har för mig att thomas träffar nån och hope knaprar piller eller något sånt..

• SatuSv

Ja skicka till mig:)

Liam är kopia av min första kärlek så han dyker upp i tankarna när jag ser han. Är irriterad över att jag missade dagens avsnitt!!! Varför går den inte i repris som förr!! Vad hände?! Kysstes hope o liam? Vad sa steffy ooooh är nyfiken:))

• SatuSv

Maten och alla måsten är fixade så jag ska se Glamour idag!

Oj så dom har hånglat med varann i 25år.. Ja men då e dom ju nästan ett par:p Helt galet hur en serie kan pågå så länge,som Våra bästa år. Känns även som att dom inte kan komma på något nytt så typ damma saker som hänt en annan innan händer någon ny.

Juste jo lite synd är det om Steffy om Liam bara springer iväg m hope och kysser henne. Han som har så stor respekt för äktenskapet... Varför kysstes inte hope och liam hemma oxå då.. Somni nämnde Liam är den nya Ridge,dras mellan två kvinnor.

Men ack så rolig serie att titta på

• SatuSv

Åååååååå va jag avskyr Bill!!!!! Varför tar han inte steffy själv om han är så besatt av henne o låter liam vara med den han älskar-Hope!

• SatuSv

Ja men guuud sunset beach tittade jag också på haha:)

Sheila ja hon var ju läskig men hon kom ju tillbaka där ett tag. Tycker också att det är på tiden att något spännande måste hända, just nu är serien ganska tråkig:/

Roligt att tänka tillbaka på gamla avsitt,ska nog kolla lite på you tube hehe!

• SatuSv

Jo jag har oxå gör mig att hon från sunset var med en stund i glamour.

Haha serie nörd som jag är så tittade jag oxå på Models inc... Melrose place,Beverly hills haha.

Jag har totalt missat att Donna inte är med justin längre:O Varför?
    Nick alltså han har ju varit m brooke,dottern och nu systern ooooh my god...

• SatuSv

Jag missade sista avsnitten av sunset och trodde hela tiden att det var uppehåll bara men se på fan så alla dog...

Glamour idag... Man ser på jackie o owen att dom fortf älskat varann. O Amber.. Vad ska man säga om gold digger amber,ge upp.fast iofs så behövs det lite mer drama så jag hoppas dom två blir tillsammans igen.

• SatuSv

Jag va ganska ung när sunset slutade,14år var jag:) Jag minns att det var ganska mkt kring Meg,Ben och hans bror..Han bror var ju väll också intresserad av Meg,dom hade väll sex också...

• SatuSv

Va är dom så gamla i verkligheten... Undrar hur gamla dom ska föreställa sig i serien med tanke på att det var ju inte så länge sen taylor fick barn. Så kul att Brookes barn för inte så länge sen var små Hope och RJ men se nu hope är stor och rj är fortf "liten" dom har vell på typ 2år blivit 10år äldre. Minns avsnittet när dom lekte med tändare i brookes vardagsrum..

Svar på tråden Glamour