Inlägg från: mion |Visa alla inlägg
  • mion

Glamour

soffliggaren skrev 2012-04-25 09:33:27 följande:
    Mion du vet vad.. Jag har hittat en framtida blogg eller vad man ska säg om Glamour. Jag håller mig till den om jag vill veta Glad.

Hang on Mion. Du får inte lämna nu för du vet ju saker som jag säkert behöver svar på. Kram på dig !

haha det är lugnt serien är ju så sjukt dryg men ännu värre om man vet vad som ska hända dock -s-
  • mion
    soffliggaren skrev 2012-04-25 13:34:32 följande:
    Eller hur och jag kan lova dig att det jag vet är sååå långt framme så jag har glömt det när det väl är visning Glad.

Nåja det är för väl att Liam och Hope får ihop det nu. På tiden. Tycker Thomas ser lite slimig ut.. Jättevita tänder,för vita. Tycker däremot att Liam är väldigt fin. Tio år till på han så slurp Tungan ute

Sen undrar jag lite när Pam ska avslöjas.

Thomas är ju en sån jag aldrig skulle bli attraherad av pga att han är för perfekt gillar det inte alls,Liam är mer normal o han är fin =)
  • mion
    soffliggaren skrev 2012-05-10 18:25:40 följande:
    Hörde du det Förvånad Hur tänkte  hon ? Mina öron trillade nästan av Skrattande.

Beadis.  Ska försöka hitta den igen. Men det blir inte idag ska iväg efter Glamour.

Där drog Donna. Nick är inte alls som hon tänkte Foten i munnen.

Näääääääjjeee va fan ! Imorgon får vi svaret.

hon visste ju att han tagit dom... 
  • mion
    soffliggaren skrev 2012-05-15 14:07:16 följande:
    Bra gjort av Katie men hon ska nog dra in på känslorna. Hon är för lättlurad. Bill vet att han kan köra med henne fast hon vet sanningen.
    Jag tror att Steffie är den som kan blåsa Bill och komma undan. Hon gjorde det för ett tag sen men det kom fram.

Tycker att den här satans kollektionen ska komma ut snart.Ett ständigt tjatande om Hope for the future.

Tänkte på Nick också. Han har ju legat med alla Logans snart Skrattande Donna är kvar men det får tiden utvisa. Bridget har ju också förlustat sig på båten. Mor ,dotter och två systrar !

Den här praktikanten stör mig lite. Varför är hon med ? Tror knappast att Donatella/Allegra Versace skulle prata kärleksbekymmer med en praktikant på kontoret.

Att jag bara bryr mig om detaljer Glad

Nytt spännande avsnitt hägrar !
    talor har oxå legat med alla foresster men inkl rick men det talas det tyst om hon är tom mkt värre än brooke =)
  • mion
    soffliggaren skrev 2012-05-15 17:34:48 följande:
    Taylor Oskyldig.

Mion vad göra med min länkning ? Varför blir det inte  hit utan bara till mig själv ? Alla andra kan Gråter

vet inte alls vad du gör för fel? Vad ska du länka då?
  • mion
    beadis skrev 2012-05-24 08:03:17 följande:

"missade" igår tydligen inget särskilt eller?

När jag tänker på Ridge (vilket sker alltför sällan) Flört tänker jag alltid hur bestämt o stelt han går när han är arg..typ som nu när han skulle snacka med Liam

spänner upp sig, bröstet fram..har ni tänkt på det?

ja nu är det gäsp...ett enda långt gäääääsp      

samma samma stil jämt så otroligt fult o sen sjalen hahahaha såååå fult
  • mion

bla bla bla såååååååååååå drygt denna historia är,hur ska steffi kunna ta liam seriöst när han skrattar o ler med henne?  Hade jag varit hope så hade jag sagt men ta han dåÅååååå!  Fattar steffi inte att han inte vill ha henne!  

Vadå kasta sig in i bröllop? Va fan gjorde hon då?  

• mion
    soffliggaren skrev 2012-06-06 21:59:03 följande:
    Inget proffs Drömmer.  Phoebe och Taylor är jag med på men jag måste ha missat Steffy. Två systrar och mamman Förvånad
    Rick har legat i minsann.
    ändå klagar taylor på brooke jämt ang henne o alla hennes forrester män lol,ska hon säga som är värst av alla..
  • mion
    Fru KM skrev 2012-06-07 11:06:12 följande:
    Ja Taylor klagar så på Brooke men hon har minsann legat i hon med
    Ja hon är fan värre...  tom med brookes son...
Svar på tråden Glamour