Inlägg från: mion |Visa alla inlägg
  • mion

Glamour

GUUUUUUUUUUUD va drygt tar det aldrig slut????

• mion
    SatuSv skrev 2013-02-07 23:48:11 följande:
    Vad va det för info brooke dolde? Så han bara stack.. Dom kunde väll ha planerat hans bortgång fr serien liiite bättre:/

Steffy kommer bli gravid läste jag på fb:O m Liam...
    jaja jag vet men ändå..  varför berätta sånt som man inte sett än----
  • mion

inte för att det händer så mkt men ändå måste ni prata om sånt som inte visats än?

• mion
    Mr p daddy skrev 2013-02-08 21:35:52 följande:
    Är inte det meningen med tråden? Det är förstår jag det som på trådstarten iallafall,, även om man kollar tidigare svar i tråden!
    det händer ju inte så där väldans mkt o det man ser vet man ju redan .. men ja =) gör som ni vill =)
  • mion
    Mälaröbo skrev 2013-02-08 23:58:20 följande:
    Mion: det här är ju en spoilertråd!!
    jaja
  • mion
    soffliggaren skrev 2013-02-09 13:25:19 följande:
    Glöm HÄR.  N i kommer direkt till sidan Skrattande

Mion det är inget för dig Flört
    Haha missar det mesta o det är inte ens roligt för det är då fan det segaste som finns men ändå =)
  • mion
    SatuSv skrev 2013-03-13 18:27:00 följande:
    Undrar om den kommer en ny Ridge nån gång...
    Borde det väl om han inte dör...  Men att dom orkar spinna på att det ska bli nåt  mellan bill o brooke är patetiskt kan inget få vara ifred??  O katie är inte hon en fara för sitt eget liv? Varför anmäler inte taylor henne då? 
  • mion
    SatuSv skrev 2013-03-14 18:25:46 följande:
    Spännande! Såg ni som taylor anklagade brooke om att hon varit m ridge,thorne,eric o deacon.. eeeehhhmmmn hon har själv varit m ridge,thorne och kommer säkert va med eric..
    Taylor HAR varit med Erik OCH Thorne O Ridge OCH TOM Brookes son rick det är det ALDRIG nån som säger nåt om o hur hon kan upprepa det när hon gjort samma sak själv är förvånande!    O smällen idag förtjänade hon även om hon har en poäng o det är mkt  möjligt att brooke får känslor för bill o INTE KAN MOTSTÅ HAN O HON SKA BARA HA HAN vem hon är sårar ... För så är ju brooke karaktären tyvärr..  O hon borde verkligen för ALLAS skull låta bli han oavsett vilka känslor hon får för han..   
  • mion
    Jennie med ie skrev 2013-03-15 14:07:20 följande:
    Berätta för mig som inte följt Glamour på evigheter men såg lite i onsdags; hur sjutton lyckades Brooke och Stephanie bli vänner?
    Det hände för längesen...  marone tror jag vill ut o resa med Stephanie men hon kände att hon behövde vara hemma med brooke tror det var då hon fick hope....  Då böjade vänskapen men har skurit sig ett par ggr ändå mellan dom stephanie har visat flera ggr att hon inte tål brooke  o så har det ju hållit på men brooke var ju den som fanns där då stephanie fick cancer..   o nu sista tiden har hon accepterat brooke helt o står på hennes sida efter alla år med henne o taylor o ridge....
  • mion

Det är ju för 17 sjukt att hon skulle fått "känslor" för bill,efter att ha tokkär i ridge hela sitt liv!  Såååå dåligt.. så det är inte ens kul längre,om det nu ens varit det nångång egentligen..  Dags o lägga ner serie men man kan ju göra det med liiite värdighet 

Svar på tråden Glamour