Inlägg från: mion |Visa alla inlägg
  • mion

Glamour

OnlyOne skrev 2013-03-24 19:47:11 följande:
    Det var bara en tidsfråga innan de skulle kommer med denna story line. Tycker det kanbli lite skoj om B och B blir vänner. Då får Taylorklanen se upp.
    Fast det är rätt träligt att hon skulle få känslor för varenda karl hon är i kontakt med i mer än 5 min =(
  • mion
    EmmaRoSa skrev 2013-03-25 19:04:41 följande:
    Sett på glamour så länge jag kan minnas, detta va verkligen urlöjligt med Bill och brooke och verkligen utdåligt sett som ridge lämna serien efter alla år. Stephanie va tråkigt att hon lämna men hon har gjort sitt, riktigt bra skådespelarinsatsar hon har vunnit flera Emmys för sin roll i glamour och det har Katie med.
    Undrar vad som sker härnäst borde som någon skrev ovan komma in någon ny kille.
    ja detta har dom skött dåligt sååå löjligt att brooke skulle få känslor för bill på en pisskvart  gaaaahhh!
  • mion
    EmmaRoSa skrev 2013-04-17 17:33:58 följande:
    Heja hope och liam
    jo tjena  nu är väl steffy med barn el nåt haha
  • mion
    Mr p daddy skrev 2013-05-09 08:25:54 följande:
    Vaaa? Erkänn hon bli gravid me Bill den lilla räkan?! Äckligt, hur kan nån vilja ta i henne efter att hon gått igenom VARENDA man i familjen??

Blir de alltså Liam o steffy pga att hon bli gravid?? Va kan möjligtvis mer hända? Hope blir oxå gravid kanske???
    fast det har ju taylor med  =)
  • mion
    scars1212 skrev 2013-10-16 18:48:26 följande:
    Taylor galen? Brooke ligger med sin systers man. I mina ögon är hon galen. Detta är Brooke vi pratar om, kvinnan med inga moraler.

Ja Taylor berättar för hela familjen imorgon vad Brooke gjorde med Bill.

Vill du veta nåt mer? Gå lite ner. Vill du inte veta? Gå inte ner.

.
    .

.
    .
    .
    .
    .

.
    .
    .
    .
    .
    .

.
    .
    .
    .
    .
    .

.
    .
    .
    .
    .
    .

.
    .
    .
    .
    .

.
    .
    .
    .
    .

.
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .hahaha

.
    Bill och Brooke är förlovade och kommer säkert gifta sig. Jag sa ju detta är Brooke vi pratar om :)
    hahaha Taylor är väl lika om inte värre       
  • mion
    soffliggaren skrev 2013-10-17 19:12:34 följande:
    Taylor har legat med Rick..Hon tar även det mesta som Brooke dragit över. Thorn.. för att nämna någon. Nu har hon även Eric Skrattande
    Så nej Taylor är inte bättre än Brooke. Den enda med moral i serien är väl Katie ?
    hahaha precis..  men detta är sanslöst extremt dåligt  =)Foten i munnen
  • mion
    scars1212 skrev 2013-10-17 21:13:31 följande:

att ligga med sin dotters pojkvän 3 gånger och sen ligga med sin systers man och bli gravid är också extremt dåligt och äckligt. Haha :)
    ja jag säger inte annat heller....
  • mion
    Queenie70 skrev 2013-10-17 22:13:09 följande:
    Hur kan NÅN som sett senaste avsnitten hejja på taylor. Snacka om oproffsig vidrig människa. Först stjäla sjukhusjournaler sen komma till sin klients fest för att inför alla göra stora privata avslöjanden inför alla på festen, fast man vet att klienten nyligen kommit ur en djup depression samt har hjärtbesvär, och dessutom ha mage att låtsas att man är moralens väktare och att det är för klientens bästa. Säga vad man vill om brookes moraliska kompass, men hon har i alla fall ett gott hjärta.
  • mion
    Mr p daddy skrev 2013-10-18 14:41:42 följande:
    Hahaha! On a break (klassisk vänner-kommentar) :)

Tänkte bara kolla så ni veeet att det bara är skådespelare va? Att deras utseende tillexempel inte är kopplat till deras karaktärs personlighet ;)

När kommer Ridge tillbaka? Och blir Liam och Hope tillsammans tillslut lr hamnar hon me dusch i ljungeln-killen?
    Joooo vi vet =)   Men det skulle verkligen behövas tycker jag ändras stuk på dela konceptet...  Men dock skönt o ha nåt att klaga på haha    Skrattande
  • mion
    OnlyOne skrev 2013-12-17 13:20:04 följande:
    Tycker för det första att manusförfattarna ska sluta upp med att ge Brooke en massa skumma roller. Visst, det gör det hela lite mer intrigant men det är tråkigt när samma misstag ska upprepas gång på gång. Först var det Deacon sedan Nick och nu Bill. GIllar annars KKL väldigt mycket och vad vore serien utan henne? Hon är lika oersättlig som Stephanie och RIdge. Men men...

Hela Hope tråden är tråkig och det har jag tyckt från början. Dessvärre lär vi få dras med den ett tag till. SEn har jag läst att Ally gör entré i serien (Thorns dotter med Darla).
    har alltid hållit på brooke o gör det nog än trots detta än taylor,hon är precis lika illa om inte värre,hon var ju för fasen tom i hop med brookes son o sen thorne o sen erik som är ridges pappa barnens farfar är ju vidrig men on ska inte yppa sig om brooke moraliskt fel ja,men taylor läser sekretessbelagda dokument o avslöjar detta på en fest! hur sjukt är inte det då?  Näääe blä så trist denna serie är..  hitta på nåt nytt o move on lite lite grann iaf  så det händer nåt..
  • mion

hela situationen är löjligt utdragande....  kom med nåt nytt liksom!!!

• mion

taylor har legat med samma personer..  o även med brookes son....

• mion
    Queenie70 skrev 2014-03-13 21:29:30 följande:

Brooke har aldrig sysslat med såna oärligheter, tvärtom är hon rättskaffens och naiv och har själv blivit lurad många gånger eftersom hon tror att alla andra fungerar likadant. Hon skulle aldrig ställt sig bakom ett sådant bedrägeri mot sin syster, och att hon förstörde pappren för bill låter snarare väldigt typiskt brooke. Det är bara i kärlek hon trasslar till det, men aldrig av illvilja. Du känner inte brooke helt enkelt ;)
    haha precis you go girl!!!    Skrattande
  • mion

Den riktiga ridge skulle aldrig involvera sig med katie o inte skulle ha heller åka till en park o leka med barnen haha

Svar på tråden Glamour