Glamour
Beadis jag missade oxå när dom fick till det, måste se på youtube hehe
Beadis jag missade oxå när dom fick till det, måste se på youtube hehe
Idag sexade dom igen haha:) Men va irriterad jag blir,så jääävla mycket gosande o nojsande när dom gjort det. :p
Känns så himla overkligt eller så är det jag som är avis o oxå vill gosa så efter sex:p
Så kul att få se tillbaka blickar,t.ex nu när Ridge o Brooke såg varann för första gången:)
MEN Hope herreguuuuud jag stör mig som fan på henne,nu skickar pillertrillaren Liam mot steffy så som hon fjantar sig för att hon har haft sex jeeeeez!! Hon ska väll fan va glad att hon blev av med oskulden till den hon älskar o vill gifta sig med. Ghaaaaa
Snacka om att Hope sänker Liams självförtroende när hon lipar så o har ångest över att ha blivit av med oskulden... Fjant fjant..
Såg ni igår hur Rick o alla killarna dregglade efter Caroline Spencer(visst hette hon så?*gravidhjärna*) rick höjde direeeekt på ögonbrynen o spanade in henne upp o ner medans amber stod bredvid o blev svartsjuk.
Ja det verkar vara sommar uppehåll här:) Brukar vara ute lite senare nu på sommaren med barnen så jag hinner bara med något avsnitt i veckan om ens det.
Ja jag gillade Ambers kommentar om att Brooke började bli som Stephanie.. Det är ju sant och hela dramat mellan Hope,Liam och Steffy är ju Brooke,Ridge och Taylor i yngre versioner:)
Om jag hinner titta så skriver jag:) Brooke hoppas ju att Rick ska få upp ögonen för henne så han glömmer Amber.När hon kom ut ur bilen så såg hon direkt Rick:)
Jaha nu börjar Hope missbruka piller... Amber kommer fixa piller till henne men lurar Hope..
Kom precis tänka på hur konstigt allt är,tänk Brooke är gift med sin sons styvbror,fast Rick och Ridge har ju inga blodsband då Massimo är Ridges pappa men ändå när man tänker eftet...
Händer inte så mycket mer än att Hope är piller beroende,Liam och Steffy har pratat och kramats. Brooke försöker få Rick att samarbeta med Caroline men han tvekar för känslorna för Amber. Dom har fest för Caroline så hon ska få känna efter om hon vill jobba med Rick. Hon verkar cool hittills. Tänkte uppdatera till Soffliggaren:)
Jo hon är dotter till Karen och Karen är ju Bills syster. Hon döptes efter sin moster med samma namn sa hon häromdan..
Fru KM: Ja hon är beroende av ångest dämpande men dom hon nu har fått är Amber som skickat efter och skrivit att dom var från dr barton..
Haha ja vi alla vill nog se intriger:)