Inlägg från: SatuSv |Visa alla inlägg
  • SatuSv

Glamour

Jisses.. Steffy vägrar att ge upp Liam alltså och jag kan ju bara säga att det kommer nog aldrig ta slut heller. Är förvånad att jag hunnit titta ganska mycket förra veckan och idag.. Har inget annat att göra än att vänta på bebis..ok jo ta hand om andra barnen då såklart:)
    Någon annan som hinner titta?

• SatuSv

Varför varför vaaarför säger inte Lism åt sin käre far att hålla sin käft och Mind his own business!!!?

• SatuSv

Bill bara tjatar till liam om att hope e pillerknaprare,sjuk labil och så.. Att liam ska va med steffy.
    Nu åker dom till aspen alla tre (trion..)o bill har ju planer på att fixa steffy o liam tillsammans där o göra något åt hope.

Är oxå irriterad på hopes attityd,snälla lixom! Att hon ens bryr sig om alla skriverier. Kan ju säga att i usa är det heller inte ens över trots att han gifte sig m nån av dom.

• SatuSv

Haha utan levande ljus o ligg:p Hon kommer väll ta Thorne igen då.

Ja chockande att han ska sluta:O

Jag har inte orkar kolla på hela veckan för jag är så irriterad på "trion" och Bill.

• SatuSv

Såg på fb att Glamour hade skrivit att dom är glada att kelly lang stannar(brooke heter väll så egentligen..)

• SatuSv

Hahahaa ja vad ska man säga,vissa perioder är serien spännande men nu har sen bara varit lång tråkig,har inte tittat på ett tag:/

Jag tycker att Liam ska träffa en ny tjej istället för ingen passar med han. Hope är så jobbig,sätter sig själv i pottan hela tiden som inte kan va ärlig mot Liam. Och steffy njäää..

Man blir koko!!!

• SatuSv

Baaah! Nu vet jag inte vad som stämmer längre,läst en sak på fb,sen efter ett tag står det annat//
    Får helt enkelt bara se själv.

Har tittat några dar,lite kul att Amber photoshoppade Ricks bilder haha

• SatuSv

Haha ja det kommer ju vara konstigt att titta på Glamour utan Ridge:)

• SatuSv

Va? Näää det kan väll inte stämma? Eller? Kanske dom menar säsong typ fast det ändå rullar på?

Oj RulleBulle kul att veta för så länge har jag inte hunnit se serien:D jag var 4år då när du började titta:) Jag började följa nångång i början av 2000,sen tittade några år,sen pausade och tittade till och från. Men nu har jag följt den lääänge:))

Svar på tråden Glamour