Inlägg från: soffliggaren |Visa alla inlägg
  • soffliggaren

Glamour

beadis skrev 2012-05-31 07:23:41 följande:
    Har missat 3avsnitt nu, va va va har Liam valt Steffi eller,???
    Näää men han är bara svag. Hope går runt som en prinsessa nu. Liam har skickat efter annulleringspapper. Steffi tycker det är brist på respekt. Det är som om deras äktenskap aldrig skulle existerat säger hon.
    Jag säger att det skulle det inte heller Skrattande. Han var sugen och Bill stannade liften.
    Steffi är ledsen över det hela och säger till Liam att du kommer tillbaka när du inser att Hope är som förr. Omogen och sval.

Det andra står still. Inget om Pam och det hon gjorde. Bill och Katie ingenting heller.

Du kan va lugn Cool
  • soffliggaren
    SatuSv skrev 2012-06-05 18:18:02 följande:
    Men hallå är inte det gamla avsnitt som går? Varför....
    Va ! ?  Du har spoilat för mycket nu Skrattande.

Vad har hänt idag ? Min särbo ringer alltid vid fel tidpunkt, medvetet börjar jag tro.

Steffi och Hope hade choklad i ansiktet.. Liam såg bekymrad ut i en sekvens, hade det med pappret att göra ?
  • soffliggaren
    SatuSv skrev 2012-06-06 18:21:30 följande:
    Va va va!!? Har Rick o Steffi varit förlovade?! När fasen då??
    Du det undrade jag med ! När hände detta ? Hur gamla var dom då ?

Någon som vet ? Beadis är borta så hon kan inte svara Skrattande
  • soffliggaren
    Fru KM skrev 2012-06-06 21:14:01 följande:
    Alltså jag är ju inget glamour proffs men Rick var ju ihop med Phoebe o senare även Taylor, var ju pga detta pheobe var i samma bil som Rick o dog och därefter blir även Steffy ihop och förlovad med honom. Men Rick gjorde detta för att hämnas Ridge...
    Inget proffs Drömmer.  Phoebe och Taylor är jag med på men jag måste ha missat Steffy. Två systrar och mamman Förvånad
    Rick har legat i minsann.
  • soffliggaren
    SatuSv skrev 2012-06-16 11:44:25 följande:
    Ja jag förstår heller inte grejen med att hon ska vara så pryd,om hon nu verkligen vill leva med liam resten av sitt liv och är säker på han så borde hon ju ha gått hela vägen med honom.
    Gårdagens avsnitt så tror jag att liam knackar på hopes dörr och rick på steffys. Får se på måndag.
    Tycker att liam borde träffa nån helt ny istället.. Men vad jag vet så tänker inte bill ge upp!
    Det hade varit skönt om någon ny donna hade tagit Liam med storm Glad. Tror verkligen Liam att Hope tänker ligga med honom  nu ? Ursäkta språket nu...Hope är kuk rädd Skrattande

Har inte sett på några dagar men det står väl still.
  • soffliggaren

Ville bara skriva att jag såg Stephanie i Dallas igår. En pudding var hon. Hon skulle hjälpa JR med att bli betrodd igen och rensa hans dåliga rykte Skrattande

• soffliggaren

Jag har ingen aning för jag såg inte igår. Jobbar vid den tiden nu så jag hoppas ni andra ser Glad

• soffliggaren

Hope sök hjälp.

Glamour är humor, ibland.

Tänkte gnälla lite över denna tjatiga historia men orkar inte men är lite nöjd över att Hope gav sig själv till Liam.

• soffliggaren
    SatuSv skrev 2012-06-28 01:08:59 följande:
    Jag missade glamour! Har tagit hand om ett översvämmat förråd:/
    Men vadå så Hope och Liam fick äntligen till det?sex alltså?!?
    Jaaaag vet hur hela sagan om dom två slutar tihihi, läste på fb o en tjej i usa hade spoilat:p
    Jaaaa kan du tänka dig Cool. Men hon är ju allt annat än nöjd. Hon är älskarinna nu Skrattande
  • soffliggaren

Deras ligg eller jag menar när dom älskar så är det så fint.Jag tror Hope är dötråkig i sängen,sorry.Visst är hon tjatig Kräks. Han är ju rätt så mesig faktiskt, inget spår av Bill där inte.

Känns som om vi har lite sommar uppehåll Skrattande

Svar på tråden Glamour