Glamour
Faasen ! Jag har missat den nya Caroline Spencer
. Då jobbar jag kväll nästa vecka så jag missar henne igen.
Kommer hon ställa till det ? Hur verkar hon ?
Hoppas på att någon här skriver ner lite
om vad som händer i veckan.
Faasen ! Jag har missat den nya Caroline Spencer
. Då jobbar jag kväll nästa vecka så jag missar henne igen.
Kommer hon ställa till det ? Hur verkar hon ?
Hoppas på att någon här skriver ner lite
om vad som händer i veckan.
Tackar. Hann se lite igår men det är ju ingen höjdare just nu,eller ? Nästa vecka är jag med som vanligt så ingen update för min del.
Vad hände då ? Jag hade Glamour i ögon vrån och såg snabbt när dom var på Bills kontor.
. Det var en smarrig nyhet. Varför ska han sluta ? Hur ska Brooke klara sig utan alla levande ljus och ligg ?
Visst är dom tjatiga
. Pillertrillan körde in i Steffy. Liam räddade henne i backen. Bill tjatar och Brooke ser hela tiden lipfärdig ut. Rick vill bara hjälpa till hela tiden.
Värdelöst men jag kollar i morgon med
( Bara för er skull ladies )
Amber är bara så äcklig. Såg ni hur hon skulle förföra Rick
. Varför säger inte Liam sanningen ? Vi vet att han vill ha Steffi . Brooke går på om att hon vill att Hope ska ha det bra och verkligen ska övertyga Liam till att stanna kvar. Det är kört nu Brooke !
Jag tittar lite extra nu på Ridge och verkligen insuper hans röst och polisonger
En vacker dag i framtiden så vill vi ha han tillbaka.
Jag läste till den 28 dec 2012. Då kanske det tar slut sen då ?
Bara en annan sak. Jag kollar på Htg och när jag såg på play så stod där avsnitt 300 av 300. Sen började det om igen på 1.
Sheila vill jag gärna se igen. Låt detta giftemål bli av ! jag är så trött på alla där nu och Hopes tjatande. Liam och jag, vi är sååååå lyckliga blablabla.
In med Deacon ! Alla är så mesiga nu för tiden.
Möjligtvis hans bästa sida 
Undrar hur länge till vi ska få se detta elände till tjat.
Tippar på att bröllopet kommer gå av stapeln på måndag eller senare nästa vecka.

Dom pippar så mycket att Ridge ville ha löneökning men det fick han inte. Pippa på nu för sen är det färdig pippat för er del.