Vill göra abort om det är en pojke
Men lugna ner en lite nu! Bara för att TS erkänner att hon önskar sig en flicka betyder ju inte det att alla småpojkar är oönskade eller mindre värda.
Jag tycker det är bra att TS erkänner sina känslor, dom kan man inte rå för. Värre vore det om hon kände så och inte pratade om det och liksom höll allt inom sig. 
Jag är säker på att TS kommer älska sitt barn oavsett kön. Att önska sig ett kön på ett barn är inte det samma som att inte älska det barn man får.
Ungefär som alla som säger "Bara barnet är frisk" inte älskar barnet om det är handikappat då eller?
Jag blir VANSINNIG när man lägger sina egna värderingar i andras känslor. Jag har alltid haft en önskan om ett visst kön och skulle naturligtvis älska barn av annat kön. 
Det är helt ok att sörja de barn man aldrig får (kön, friskt, blond, lockigt) men det betyder inte att man inte älskar de barn man har.
OM ts skulle göra abort för könet skull skulle även jag tycka att det är ett konstigt beslut. Men ALDRIG att jag skulle säga att hon inte är värd att få barn efter det!