Inlägg från: Jag är bara jag |Visa alla inlägg
  • Jag är bara jag

Embryodonation

Ester: utan matchning eftersom man helt enkelt tar vad som är över och finns i frysen. Sett priser på runt 400 euro. Finns inte många länder som har det. En variant är katolska länder där man inte får frysa embryon utan får färska överblivna direkt,men hur det funkar är jag inte insatt i. 

Om fliix el. kaprifol ville messa mig också vore jag evigt tacksam! Glad Behörer råd och input...

Ts: lycka till!

• Jag är bara jag

För vår del kvittar matchning fullständigt,vi tar vad som helst. Jag har fått den där sprutan man ska ta om paret har olika blodgrupp så jag kan ta vilken blodgrupp som helst också. Hade däremot inte behövts för vi är båda rh-negativa,men det visste vi inte då efter missfallet. Vi är egentligen bara intresserade av enklast tänkbara EA,d.v.s 1-2 (el. t.o.m 3) överblivna embryon från frysen och som jag förstått det har få länder det. ÄD och donerade spermier som blir ED ihop finns ju,men kostar ju kanske uppåt 100000:- vilket absolut inte är aktuellt för oss.

Grattis till lille bebben i maggen! Glad

• Jag är bara jag

Nu förstår jag varför det inte går googla på EA i Polen-de skriver inte ut det! Gjorde de förr,men vi knäppisar anmälde oss inte då! Vi känner att vi kommit till vägs ände vad gäller klinik för vi hittar ju ingen. Tusentals timmar på nätet i detta enda ärende-barnlösheten- så det finns liksom ingen ork kvar att googla sig vindögd...

Sudd: vad kostar EA där du går då? Och hur ställer de sig till missfallsmediciner? Jag har haft flera m.f,finns inte på kartan att jag gör EA utan grov medicinsk arsenal!

Usch,5,5 totalt bortkastade år och inte blir man yngre,nu MÅSTE vi boka nånstans,men var!?

Svar på tråden Embryodonation