Inlägg från: virre85 |Visa alla inlägg
  • virre85

jag återanvänder bajsblöjor

Nej det skulle jag aldrig göra, här byts det rätt friskt pga av att dottern hela tiden tar av sig blöjan. Brukar mest bli att hon får en ny istället för att leta vart hon gömt blöjan. Den får man ta när man hittar den haha
    tur vi bara bor i en 3a hehe

(¯`°?.¸ ღ♥Elias 071103 & Elin 100108♥ღ ¸.?°´¯)
  • virre85

uvi är faktiskt väldigt lätt att få min lilla dotter har haft det några ggr och då är jag jätte noga med att byta blöja ofta, byter fortfarande på natten (även om den är torr) för att jag är rädd.. Även pojkar kan få det, när jag var på sjukhuset var det en familj med en liten 3 veckors pojke som fått det.
    vill inte ens tänka på hur många min dotter skulle få om jag återanvände bajsblöjor.. huua

Som tur va har jag sökt snabbt, redan samma dag febern kommer. Just för att jag vet att det kan vara detta, jag får alltid lämna urin vid minsta feber för att kolla. Hon har fått göra alla undersökningar som dsma och ul och ingen påverkan på njurar. Får hon det en gång till så måste vi tyvärr gå in och kolla så hon inte har någon reflux? eller nått eftersom hon får det så lätt. Men peppar peppar nu har hon inte haft det på länge.

Chansa inte, deras urinvägar så små korta att det snabbt går upp i njurar och kan göra stor skada

(¯`°?.¸ ღ♥Elias 071103 & Elin 100108♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden jag återanvänder bajsblöjor