Inlägg från: Mrs Tig |Visa alla inlägg
  • Mrs Tig

jag återanvänder bajsblöjor

FL in a fucking nutshell!

• Mrs Tig
    honungochmarmelad skrev 2011-10-21 20:51:43 följande:
    Så detta var bara ett "skämt"?! Mycket dåligt sådant måste jag tycka (kan finnas knäppgökar som faktiskt får ideer av dessa "förslag"...!?)
    Ja herregud, deras barn kommer med all säkerhet dö av bakterier.
    Förmodar att du skickar in sura brev till bokförlag också?  Nån kan ju ta Leif GW´s böcker på allvar?
  • Mrs Tig
    MattssonE skrev 2011-10-21 21:32:47 följande:
    haha att ni orkar... först är fokusen på att TS är äcklig för att hon säger sig använda gamla bajsblöjor, men sen när hon skriver att det var ett skämt så ligger all fokus på att TS är en löjlig människa som borde skaffa sig ett liv, helt plötsligt var det här med återanvändning inte alls lika hemskt längre? Flört I mean, come on?!

Nu ska jag gå till en viktig tråd och slösa tid där istället för denna skämttråden...
    Jag är väldigt fascinerad av folk på FL.
    Dom är väldigt noga med att skriva om hur jättebra föräldrar dom själv är, men ändå har dom tid att sitta på FL och berätta för andra om hur kassa dom är?
  • Mrs Tig
    SmilingCoast skrev 2011-10-21 22:16:33 följande:
    Varför har du en bild på min man som avatar? 
    För att han hellre sätter på mig?

• Mrs Tig
    SmilingCoast skrev 2011-10-21 22:38:55 följande:
    Han behöver omväxling, jag kan tänka mig ett rullande schema ;) 
  • Mrs Tig
    HäxanSurtant skrev 2011-10-22 00:38:59 följande:
    Kan man inte göra bägge menar du Det gör iaf jag. Eller jag är inte super bäst förälder heller, men helt okej faktiskt. Men jag brukar avhålla mig från att döma andra som kassa också, alla gör misstag och ingen är perfekt
    Puss på häcken!
Svar på tråden jag återanvänder bajsblöjor