Inlägg från: Chrile |Visa alla inlägg
  • Chrile

jag återanvänder bajsblöjor

Jag brukar ta på mig sonen gamla bajs blöjor istället sen kan jag lägga ett riktigt lass i en i stället!! Riktigt skönt med en tjock bajs blöja sen i kalsongerna!!

• Chrile

Jag går och kollar grannarnas soptunnor efter blöjor som inte är så blöta till att sätta på min son!!

• Chrile
    star67 skrev 2011-10-22 17:18:27 följande:

jag brukar köpa blöjor pampers libero alltså bästa märke med lite peng billigare än dem dära billiga märke, använda kupong, brukar köpa från coop och dem har erbjudande 79 kr st pampers om man har coop kort + använde 50 kr rabatt kupong alltså 108 kr för 2 st eller ibland 78 för 2 st. kanske ett tips till dig.

Då är det inte gratis!!
  • Chrile
    Jalapeno skrev 2011-10-22 22:40:34 följande:
    min mans inkontinenta släkting torkade sina blöjor på lina i taket och återanvände dom tills hen insåg att inkontinenshjälpmedel är gratis :D

MMmmmm vad gott det luktar där!! Skulle nästan varit skoj med ett besök!
  • Chrile
    Mysgosmys skrev 2011-10-22 22:35:18 följande:
    jag brukar krama ur mina bindor och använda om igen, jätte ekonomiskt. Mamma som lärde mig det.

Jag brukar slicka av min frus bindor tills dom blir rena igen! Plus jag brukar köra till reningsverket och hämta "nya" bindor, är så rena och ny tvättade där
  • Chrile
    Catzilla skrev 2011-10-22 23:45:51 följande:
    Hahaha, underbar tråd!

Själv snokar jag upp alla begnanade trosor jag kan hitta på Tradera och Blocket, förstår mig inte på folk som bara kastar dem så länge iaf en tråd håller ihop dem så de går att använda... Och är de missfärgade *host* så blir de ju bara mer spännande att använda, jag menar, ett par vanliga vita bomullstrosor är inte sååå spännande...  

Inga problem om manen drar i sönder dom, om det ska gå snabbt ju!
Svar på tråden jag återanvänder bajsblöjor