• Analoga

Finns det någon billigare variant av Ziperall att köpa nånstans?

Kollat på Ziperalls hemsida och de var inte billiga precis. Känns sjukt att lägga ut så mkt pengar på ett mysplagg, så jag undrar om det är någon som sett en liknande "mjukisoverall" till billigare pris någonstans?

Ser så himla mysiga o sköna ut, skulle vilja köpa en till mig o dottern  

• Svar på tråden Finns det någon billigare variant av Ziperall att köpa nånstans?
  • Freiya

Ullared har för 179, JC har en variant, Gina Tricot har en annan. Ellis har säkert också. Annars kan du ju sy varsin själv :)

Nu flyger vi, sa räven. Kastade grisen i tryckkokarn.
  • Analoga
    Freiya skrev 2011-10-21 09:43:32 följande:
    Ullared har för 179, JC har en variant, Gina Tricot har en annan. Ellis har säkert också. Annars kan du ju sy varsin själv :)
    Hahaha - nä jag är inte vidare sykunnig   Men jag ska kolla på Ellos nu på en gång
  • pluvdo

Affärer som typ Netto och så kan ha sådana ibland. Fast jag förstår verkligen inte vad folk ser i sådana.

• Adamama

lindex hade för barn i höstas.

♥ tvåbarnsmamma på god väg att bli trebarnsmamma ♥
  • Analoga
    pluvdo skrev 2011-10-21 10:04:02 följande:
    Affärer som typ Netto och så kan ha sådana ibland. Fast jag förstår verkligen inte vad folk ser i sådana.

Tja, man har dem väl inte för att vara fin; utan för att gå hemma och mysa i :) Tycker de ser jättehärliga ut :)
  • Analoga

Tack för tipsen   Attans att det är så långt till Ullared; de hade ju verkligen bra pris på sina

• Kim J

Lager 157 har också en 350:- tror jag. Barnstorlek då.

• LilleLena

Veckorevyn har just nu ett erbjudande, 3 nummer för 98kr + en zipperall på köpet :))

Svar på tråden Finns det någon billigare variant av Ziperall att köpa nånstans?