Inlägg från: tahira |Visa alla inlägg
  • tahira

Vad dricker du nu?

Cider. Stella Artois Cidre.

Och så misosoppa.

Inte bästa blandningen i och för sig. 

Blev mamma vid 17, lever avslappnat och harmoniskt liv i London och avskyr gravida som röker: londonsvenskar.com/tahira/
  • tahira
    lövet2 skrev 2011-10-21 23:28:39 följande:
    Min sista kopp kaffe för dagen ... Kaffe
    Oj, kan du sova efter det?
    Blev mamma vid 17, lever avslappnat och harmoniskt liv i London och avskyr gravida som röker: londonsvenskar.com/tahira/
  • tahira
    Cloudberry skrev 2011-10-21 23:55:02 följande:
    Båda lätt gott men inte samtidigt...först alkoholen, sen maten.
    Jag varvar lite . Ett glas cider. Paus. Lite miso. Paus. Ett glas cider.

Egentligen är jag jättehungrig, men jag råkade lämna köksfönstrena öppna så det är alldeles för kallt för att gå in och fixa något i köket Tungan ute
  • tahira
    Cloudberry skrev 2011-10-22 00:04:18 följande:
    , helt rätt.

Har ni kallt nu? Här är det nollgradigt.
    Oj hjälp ! Jag tycker att vi har det kallt, men det är det inte i jämförelse. Mellan 10-15 grader har det varit, runt 8-9 om nätterna. På söndag skall det bli 19 (!) grader. Galet!

Jag skall till Stockholm om några veckor och insåg precis att jag aldrig varit så långt norrut så sent på året  
  • tahira
    Cloudberry skrev 2011-11-26 00:03:32 följande:
    Vad ville du annars ha? Cider är väl gott?(till ostbricka)
    Jo, men jag bad mannen köpa "cider" och menade antingen något sötsliskigt eller allra helst Stella Artois Cidre. Så går det när man inte är tydlig nog. Hade glömt bort att Strongbow fanns
  • tahira
    Cloudberry skrev 2011-11-26 00:12:53 följande:
    Ahaa.
    bastardized skrev 2011-11-26 00:07:28 följande:
    Det är jag naturligtvis medveten om men denna gång var det ett riktigt stolpskott till vin jag råkade köpa.
    Men jag menar SÅ farligt är det ju inte. Inte farligt nog att jag skall orka ta på mig jacka och skor och springa ned på hörnan till affären som har både sötsliskighet och Stella
  • tahira
    Ellaria skrev 2011-11-26 11:52:44 följande:
    För att? Asså, jag vet ju att det inte är optimalt men jag tror också folk hetsar upp sig mer än nödvänligt över lightläsk. Dricker hellre 1½ liter cola light än 1½ liter cola.
    Men att dricka en och en halv liter av något som innehåller en massa skit är ju inte bra! Läsk, lightläsk, vissa juicer, kaffe eller vad det nu kan vara?

Varför gör du det?
Svar på tråden Vad dricker du nu?