Oj hjälp ! Jag tycker att vi har det kallt, men det är det inte i jämförelse. Mellan 10-15 grader har det varit, runt 8-9 om nätterna. På söndag skall det bli 19 (!) grader. Galet!
Jag skall till Stockholm om några veckor och insåg precis att jag aldrig varit så långt norrut så sent på året
Vad ville du annars ha? Cider är väl gott?(till ostbricka)
Jo, men jag bad mannen köpa "cider" och menade antingen något sötsliskigt eller allra helst Stella Artois Cidre. Så går det när man inte är tydlig nog. Hade glömt bort att Strongbow fanns
Det är jag naturligtvis medveten om men denna gång var det ett riktigt stolpskott till vin jag råkade köpa.
Men jag menar SÅ farligt är det ju inte. Inte farligt nog att jag skall orka ta på mig jacka och skor och springa ned på hörnan till affären som har både sötsliskighet och Stella
För att? Asså, jag vet ju att det inte är optimalt men jag tror också folk hetsar upp sig mer än nödvänligt över lightläsk. Dricker hellre 1½ liter cola light än 1½ liter cola.
Men att dricka en och en halv liter av något som innehåller en massa skit är ju inte bra! Läsk, lightläsk, vissa juicer, kaffe eller vad det nu kan vara?