• scrapparlotta

saccosäckar som inte kostar en förmögenhet?

Jag letar efter vanliga saccosäckar som jag tänkte köpa till barnens jur och dom skulle få det i julklapp. Men alla jag hittar kostar över 1000 kr....lite för dyrt tycker jag. Ska det inte finnas saccosäckar idag för runt 500 kr?? Var i så fall?? Nån som vet?

• Svar på tråden saccosäckar som inte kostar en förmögenhet?
  • emelyl

Ikea? Vad heter den? Har inte sett den.. :) O är då både ikeaanställd o bor på en ort med Ikea. :)

Vi köpte på ToyRus. Skulle kostat 499kr men gav 380kr (tydligen nån rabatt). :) Är med Cars på.. Ville visserligen ha en enfärgad men har letat som en tok utan o hitta nått 'billigt'. Men denna blir bra o sonen älskar den! :)

• maria8109

Vet inte vad den hette, men jag såg den på ikea i linköping. Ute på "lager-avdelningen" vid kassorna. Fodralet, eller vad man ska kalla det, såldes separat och själva kudden var grå-aktig... Åh, kan inte för mitt liv minnas va den hette.. Ska kolla med maken när han kommer hem om han minns...

• emelyl

Är förvisso föräldraledig nu, o jobbar på kök/matplats så har inte stenkoll på sortimentet längre. :) Var bättre när jag jobbade på Ikea Hemma. :)
    Men men. Får kolla hemsidan.. Om jag hittar nått! :) Köpte ju förvisso en annan till sonen.. Men han kanske kan ha två? :)

• Cicciliona

Jag köpte inanmätet och sydde 2 egna. Först i bomull och sedan med ett avtagbart överdrag för att kunna tvätta om de blir smutsiga!
    Billigt och bra!

Tygerna hade jag sedan länge liggandes hemma.
    Innanmätet tog jag från 2 gamla saccosäckar köpta på second hand. Kolla blocket.
    Enkelt och billigt!

• Themis

Köpte på blocket för 300 spänn. Fult ilsket lila elände men alla ungar älskar den...

I will smite all thy borders with frogs.--Exodus 8:2
  • unknown90

Hej! Jag har en saccosäck som jag knappt har använt och den bara står och jag vill gärna bli av med den! Fick den för kanske 4 år sedan i julklapp, men har knappt suttit i den ens tio gånger. Blev bara inte av.. Den är i jeanstyg och det finns även en ficka på den! Bild kan fås ifall någon är intresserad! 

Hör i såfall av er till " lovisa.almer@hotmail.com " där svarar jag direkt ! 

• Anna Johansson

Jag köpte en liten saccosäck till barn på www.designotradgard.se, min grabb är helnöjd! Den tar inte så stor plats på hans rum heller och smidigare än en fotölj.. 
    Priset var helt ok också, runt 1000-lappen. Inte en fatboy men de är så himla dyra tycker jag och denna är minst lika fin. Min syster har en fatboy så jag har gämfört med deras, men det är ingen skillnad alls på dem i kvalite.. 

• Gellmakarin

Av mig får du gärna köpa en begagnad saccosäck (eller vad det nu är för märke på den) för 50 kr. Den är mycket lite använd, gjord av rejält mörkrött material. Inga hål, fläckar eller andra skador, såvitt jag kan se. Blixtlås i botten Problemet är bara att den finns i Malmberget. Bor du långt bort skulle den kunna skickas med Bussgods, men då får ju du betala frakten. Hör av dig om du är intresserad.

• Johanna031

Jag köpte min på trod.se. Det som är bra med dem är att de är giftfria vilket nästan inga är. De är också överkomliga i pris, 900 kronor för en till barn. 

• MadHatter

Jag köpte en fin saccosäck på blocket, det är ju en variant om man inte måste ha nytt.

Svar på tråden saccosäckar som inte kostar en förmögenhet?