• Xandi

Tips! Billiga babykläder i Stockholm

Åkte till Nacka Forum i helgen för att handla mammabyxor men kom hem med massor av bäbiskläder istället.
    Mitt emot parkeringen på ovansidan i en separat byggnad har de total utförsäljning av kläder (Vuxna + Barn). Vi kikade in och det finns baby-kläder i massor och i alla möjliga storlekar. Det mesta ligger lite "huller om buller" i kartonger så man får inte ha bråttom utan riva runt lite
    Vi handlade för ca 550 kr och fick med oss flera bodys, mössor, strumpor, omlottröjor, byxor, underbyxor m.m. samt ett par babyskor, fleecoverall, bitring, babyfilt, baby-solskydd till bilen m.m. Ett tips till någon som kanske har vägarna förbi där. De skulle ha öppet till slutet september trodde hon i kassan.

• Svar på tråden Tips! Billiga babykläder i Stockholm
  • Bella B

Tack för tipset! Eftersom jag bor ca 800 m från Nacka Forum var jag ju bara tvungen att åka upp o kolla läget... Kom hem med massa fynd; 1 solhatt, 2 hjälmmössor, 2 omlottröjor, 1 tunn kofta, 1 sovpåse, underbyxor, 1 par mjuka bebisskor, 1 par vintertossor (eller vad det heter) för 370 kr. Helt ok! Det fanns ju hur mycket kläder och pryttlar som helst, hade säkert kunnat hitta mer om jag rotat vidare

• Tess2

Tack för tipset! Hur åker man till Nacka Forum från Söder? Tar det lång tid?

Svar på tråden Tips! Billiga babykläder i Stockholm