Fler än jag som inte har några intressen eller intresse av något?
Nu vet jag inte om det blev rätt plats för detta inlägget men testar. Jag har inga intressen eller är inte intresserad av något! Vill så gärna ha intresse/vara intresserad. Andra läser böcker om saker de tycker är intressanta, andra målar, rider, lagar mat, stickar osv osv. Andra fixar i sitt hem och renoverar och grejar, syr grejor, köper möbler, fixar med teknik hemma osv osv. Jag är bara en säck potatis i soffan vid tv-n och datorn. På sin höjd, om jag inte ligger i soffan och sover då.
Minns när jag var barn då ritade jag, läste jättemycket, lyssnade på musik, spelade olika instrument osv osv. Sen när jag växte upp liksom slocknade gnistan på något sätt?? Det saknas någon drivkraft inombords? Är deprimerad för övrigt, men kanske är det så att det saknas någon hormon eller signalsubstans eller så är jag knäpp i huvudet bara :-/
Och kom inte och säg "ja men det är väl bara att börja med något då så föds mer intresse" Har typ NOLL drivkraft. Känns inte som det är värt att leva snart :-/ Någon som har nåt att skriva ?