• Anonym (ledsen)

Tjejer är så svartsjuka på mig, börjar bli less nu:(

Jag är medveten om att jag ser riktigt bra ut och allt, men jag är en snäll människa med känslor o allt bakom mitt utseende. Men inga tjejer vill ha med mig och göra. Vart jag än går får jag dödar blickar för jag får så mycket uppmärksamhet att det är äckligt!!, Jag är en person som är väldigt blyg säger inte mycket men ändå är jag så hatad:((( Är så ledsen. Det är väl inte mitt fel att jag ser bra ut!!

Vad ska jag göra när ingen vill vara min vän pga jag är för snygg:(((
  • Svar på tråden Tjejer är så svartsjuka på mig, börjar bli less nu:(
  • knisse

varför tror du att det ligger i ditt utsehende?
    du kanske inte har nagon trevlig utstralning eller folk vet inte vad dom ska prata med dig om efter som du själv inte säger mycke

Ibland snavar människorna över en sanning, men de flesta reser sig och skyndar vidare som om ingenting hade hänt.
  • Anonym (FruA)

Hur gammal är du? Om du går i skolan kanske en kurator kan hjälpa dig...

• viseversa

ha ha ha!!!! Påminner om en tråd jag läste för ett tag sen. Ts sa att hon var alldeles för snygg för att få vänner. Fast det egentligen handlade om hennes enorma ego. Jag har VÄLDIGT snygga vänner kan jag säga. Så det har inget med utseendet att göra ts. 

• Anonym (ledsen)
    knisse skrev 2011-10-24 10:05:41 följande:
    varför tror du att det ligger i ditt utsehende?
    du kanske inte har nagon trevlig utstralning eller folk vet inte vad dom ska prata med dig om efter som du själv inte säger mycke
    Jag önska att du hade rätt men tyvärr så vet jag att det hänger på mitt utseende. För vart jag än är och går så skriker män, killar efter mig. Varje dag stannar människor upp och säger ur vacker jag är. Är jag ute o festar sså ä-r all uppmärksamhet på mig. Sedan klart jag inte pratar om man inte prata med mig och de gånger jag har sökt kontakt med tjejer har bara ignorerat mig och typ himmlat med ögonen:( 
  • Ronja2003

Stackare !! Det är jobbigt att vara blyg. Har själv varit enormt blyg av mig. Men om du tränar på din blygsel så kanske socialiteten kommer fram och du börjar öppna och prata lite mera och där med kanske blir lättare att få vänner och tjejer. ?.

Hade dåligt själv förtroende när jag var yngre efter som jag var så blyg och tyckte att man var så ful. Men jag tror det har mycket med hur man är och hur pratsam man är som gör att man kanske får kontakt med andra på helt annat sätt när man är blyg. För då stänger man in sina känslor och det man vill säga.

Försök att prata om hur du känner med folk och försök att prata så kanske det går...

Här har du en vän om du vill ha en vän !!  =)

• Anonym (ledsen)
    viseversa skrev 2011-10-24 10:10:00 följande:
    ha ha ha!!!! Påminner om en tråd jag läste för ett tag sen. Ts sa att hon var alldeles för snygg för att få vänner. Fast det egentligen handlade om hennes enorma ego. Jag har VÄLDIGT snygga vänner kan jag säga. Så det har inget med utseendet att göra ts. 
    Ok, men då menar du att folk bara tycker illa om mig då tjejer utan att känna mig?
  • Pyrro_b

Få se en bild då....för jag har aldrig sett en sån människa i verkligheten

• viseversa
    Anonym (ledsen) skrev 2011-10-24 10:11:06 följande:
    Ok, men då menar du att folk bara tycker illa om mig då tjejer utan att känna mig?
    Äh tror ändå inte det är problemet ts. Du vill nog gärna tro det handlar om att du är såååå läcker. Men jag tror det krävs mer än så faktiskt. Bara att du säger flera gånger i ts(4gr) hur bra du ser ut visar att du nog är lite självcentrerad ialalfall. 
  • Ronja2003

Du kanske ska tala om för dina vänner !! Hur du känner och tänker. Och även kanske försöka ta tag i att prata själv med andra fast att du är blyg. Även jag har varit blyg men det gäller att man försöker själv lite...

• Anonym (ledsen)
    Pyrro_b skrev 2011-10-24 10:12:45 följande:
    Få se en bild då....för jag har aldrig sett en sån människa i verkligheten
    hade gärna lagt ut en bild,men har folk här som känner mig.
Svar på tråden Tjejer är så svartsjuka på mig, börjar bli less nu:(