Vad har ni för strumpor till er 2.5-3 åring?
Vi använder halkstrumpor till vår son född feb-09. Ska inhandla mera strumpor imorgon och satt och fundera på om man ska ta utan halk nu. Blev därför nyfiken hur ni andra har det.
Vi använder halkstrumpor till vår son född feb-09. Ska inhandla mera strumpor imorgon och satt och fundera på om man ska ta utan halk nu. Blev därför nyfiken hur ni andra har det.
Nu när det blir vinter är det bra att ha vanliga då pli öarna på halksockorna kyler foten
jag har aldrig riktigt fattat vitsen med att ha halksockar på barnen
jag har använt det nån kort period när de sprungit i gåstolen, för att få bättre grepp, men när de kryper/går själva så har jag inte tyckt att det behövts.
Nackdelen med halksockar bland mina vänner är de barn som är i 3 årsåldern och inte reder ut att ha vanliga sockar, för de bara halkar - då har man ju gjort dem en björntjänst
Min yngsta är 18 månader och klarar sig galant utan halkpluppar
Oj jag har inte ens haft en tanke på det. MIn stora är 2,5... Har bara kört på liksom med halksockar Då ska genast vanliga sockar inhandlas
Vanliga..
Det är också svårt att hitta halksockor till min 3-åring som nu har stlk 28..
Öh, jag tror inte Nico haft halksockar sedan han typ var 1,5 år..
Mina barn har aldrig haft halksockar, dom har klarat sig fint iaf
Vi har både antihalksockor och vanliga till dottern som blir tre i januari. Hemma kan hon ha vilka som helst men på dagis har det så fruktansvärt hala golv och hon har ramlat och slagit sig i princip varje gång hon inte haft antihalksockor så nu vågar jag inte ha något annat på henne där.
Ullstrumpor på vintern, tunna. Vanliga de varna månaderna. Inga halkpluttar