• Anonym (lessen)

klockan är 15:38 och karlfan är redan däckad!

vet inte riktigt varför jag skriver detta för det är inte direkt något som ni kan göra något åt men jag måste skriva av mig lite...

Idag är det nyårsafton - vår dotters allra första. Och vad gör gubbhelvetet? (ursäkta svordomarna men jag är såååå arg och besviken på honom) Joo, han ligger med huvdet på tangentbordet och dreglar högljutt snarkande. Hur är man funtad i huvudet om man dricker sig redlöst full mitt på dagen (eller någon annan tid på dagen heller för den delen) när man har ett spädbarn?

• Svar på tråden klockan är 15:38 och karlfan är redan däckad!
  • Skusan

Skulle det va min karlfan skulle han få vakna i en snödriva! Dålig stil...

• Anonym (bara jag)

varför accepterar du det????

gör han så ofta?

• Åsa31

Oj. låter som en odåga med alkoholproblem...

• LadyMarmalade

håller med skusan

• Åsa31

Håller med skusan...Ut i snön med skithögen!

• lill linda 82

häll en hink med ISKALLT vatten på honom!!

• S vali s

Ut med han i snödrivan så han nyktrar till...
    Skämt å sido, är det ett återkommande problem så tycker jag att du ska ta dig en allvarlig funderare på hur du vill ha det i framtiden är det en en gångs företeelse så är det en helt annan femma.

• Dolphine

Hej du! Tycker verkligen synd om dig. Kan dock undra om detta är ett vanligt alkoholbeteende hos din sambo, det låter inte så sunt. Är det så att han behöver hjälp med sina alkoholvanor överhuvudtaget eller är det en engångsföreteelse? Vet inte om det är något du kan göra just nu för att ändra hans tillstånd men har du någon annanstans att ta vägen så att du och er dotter slipper tillbringa resten av nyårsaftonen med en berusad sambo/pappa?
    Till nästa nyår kan det kanske vara idé att ta upp diskussionen en tid innan så att han vet vad som gäller. (Mest om detta inte är något problem annars för i så fall ska du inte vänta ett helt år!)

• SandraJ

Ta barnet skriv, en lapp och fira hos nån annan, du behöver inte säga att han är full, säg att han är sjuk.

Innan du går, öppna alla fönster och sätt på en cd på högsta volym så att grannarna klagar på honom och ringer polisen... hehe

• fisk

Förstår precis! Satan vad arg man blir! Det dumma är att man blir avtrubbad!
    Ta "lillan" och åk/gå till nån..
    Tänker på dig ikväll..

Svar på tråden klockan är 15:38 och karlfan är redan däckad!