finns det ingen som GILLAR smällare??
många trådar om hur dumma dom är.... men jag tycker det är vackert! känner mig lite ensam om det.
synd att inte fler kan njuta av raketerna, de är ju sååå fina och mysiga!!
*blir glad av*
många trådar om hur dumma dom är.... men jag tycker det är vackert! känner mig lite ensam om det.
synd att inte fler kan njuta av raketerna, de är ju sååå fina och mysiga!!
*blir glad av*
Fast..... rubriken och inlägget stämmer ju inte ihop
Smällare avskyr jag, förstår inte meningen och de skrämmer barn och hundar.. Raketer är vackra och får gärna skjutas upp massor av på nyår
Inte smällarna men fyrverkerierna är vackra!
Inte smällare, de bara låter ju men det finns ju jätte fina raketer, ha en granne som alltid ha jätte många o jätte fina!
Gott nytt år
Joooo.....vi ska kolla pa dem fran balkongen...har utsikt över hela dalen in till Paris sa vi far alla förorters plus Paris fyrverkerier
raketerna är jättevackra... Det är smällarna som är jobbiga....
Smällare gillar jag inte alls, fattar inte vitsen. Fyrverkerier tycker jag kan vara fint, fast jag föredrar om det är under lite mer kontrollerade former, dvs nån som kan det där med raketer, pyrotekniker eller vad det nu heter.
När Pelle Svensson, tolv öl och åtta snapsar senare, ska fyra av några raketer inköpta på OK blir det inte riktigt lika bra.
Dessutom har jag haft en hund som var fruktansvärt rädd för smällare och raketer, hon finns inte mer, men det gör ändå lite ont i hjärtat varje gång det smäller, det finns ju så många andra djur som är livrädda.
jo visst är raketerna är fina, men skräpet som blir kvar... inte fint
Alla som ska smälla iväg fyrverkerier ikväll, var försiktiga! vill ju inte att det ska gå illa
gott nytt år
jag gillar raketer,tycker det är vackert att titta på,men inte i ett bostadsområde där det dånar o smäller så fönstrena skallrar...
Smällare fyller ingen funktion men fyrverkerier kan vara vackra men jag skulle aldrig slänga ut pengar på det.
Näää fy faen för smällare!! Men fyrverkerier är fina, när det sker på rätt sätt, vid rätt tid.
Annars är det otrooooligt enerverande med alla småungar som springer omkring och smäller små smällare!!!
Jag älskade att leka med smällare när jag var liten, och nu tycker jag att det är jättekul att se på alla fyrverkerier!
Du skulle bo här hos mig! Bor på ett berg över Fittja som jag lovar är sverigen mest fyverkeritätaste område! Har älskat att gå och titta på de underbara färgerna. Men i år ligger mina 18 månaders tvillingar och sover och just nu önskar jag bara att alla fyverkerier kunde vara lite tystare.
Jag gillar raketer och smällare.
Med måtta naturligtvis och INTE för att skrämma hundar och barn.
Gillar inte heller smällare, men fyrverkerier. Vi brukar stå inne i sovrummet och se när de smäller av fyrverkerier på olika håll över samhället.
Nej, tycker inte om varken smällare eller raketer i samband med högtider.
Ska det vara så ska det vara proffesionellt gjort i så fall. Under kontrollerade former över en stor sjö eller liknande.
Folk har inget vett när det kommer till pyroteknik. Det kan gå SÅ fel.