• Laurora

Vilken spelkonsol ska man köpa?

Xbox med kinect. finns en uppsjö roliga spel dit. kolla typ game butikerna eller vadsom

• Laurora
    Göteborgstjej skrev 2011-10-28 19:41:58 följande:
    Vad har den som inte Ps3 har då tycker du?

Hm. det där är en smaksak, enklare kontroller för barn som är smpå, mer småbarnsinriktade spel som kinectimals osv. Men det är en smaksak, kameran är helt obegripligt bra, den registrerar allt tyärr :p även alla fel man gör haha
  • Laurora
    Vinxen skrev 2011-10-29 01:01:55 följande:
    Fast i alla tester vinner ju PS3 över Xbox och då speciellt i movefunktioner och kameran. Dessutom är det liknande kontroller till både PS3 som till Xbox så i gen fördel alls till just xboxet. Nä jag väljer PS3 igen vilken dag som helst. Dom andra konsolerna känns gamla å trista!

Fast ibland får man gå på känsla, jag ser inga fördelar alls i PS3 gentemot Xbox, inte i grafik eller något på de spel jag spelar. och jag ville delge min syn på det hela i en tråd där min åsikt efterfrågades Tungan ute. Om alla valde samma hade det varit förfärligt tråkigt med!
  • Laurora
    Rabarbapuppa skrev 2011-10-31 12:17:59 följande:
    Tyvärr. Det är i jämförelse ganska kasst.
    Forza Motorsport 4 (Microsoft/Xbox360), DET är det bästa bilspelet någonsin.

/Puppa

//Spelat Forza 4 hela helgen, kan nog bara instämma.
  • Laurora
    PappaK skrev 2011-11-06 22:41:46 följande:
    Ett litet förtydligande - hur mycket behöver man alltså köpa till utöver det som följer med konsolen?

Xbox/kinect - inget. Tillbehör finns ju typ inte förutom motståndsband och pulsmätare men de förljer ju med spelet.
Svar på tråden Vilken spelkonsol ska man köpa?