Inlägg från: Haileysmamma |Visa alla inlägg
  • Haileysmamma

Unga Mödrar (Danmark)

jag tycker de e sjukt med hon som ska in på nå hem så personalen ser hur hon tar hand om sitt barn. å då på båten över till fastlandet så håller hon sin 4 månaders dotter i famnen och röker! :O

• Haileysmamma
    Grazzy skrev 2011-10-28 11:58:07 följande:
    Jag såg det också. Men då kanske det bara är bra för henne att få lite tillsyn och kanske förhoppningsvis mogna till sig och ta lite mera ansvar. Hade inte funkat att bo kvar hemma tror jag me tanke på hur hon uppförde sig. Sånna personer fattar jag inte varför dom skaffar barn. Kul för dom, men hur kul är det för barnet?

jag blev så upprörd när jag såg det.. så ja det är nog bra att hon flyttar dit garanterat.. tråkigt men sant.
  • Haileysmamma
    MattssonE skrev 2011-10-28 13:07:37 följande:
    ah, det är bortom all kritik... just när det gäller rökningen tycker man att folk borde veta bättre! de sitter och röker i samma rum som barnen leker i, utan några öppna fönster osv. helt sjukt

ja det är helt tokigt att dem röker i inom hus när man har barn.

visst jag röker men jag byter kläder innan jag går ut och röker och byter sedan när jag kommer in igen å tvättar händer och dricker nånting så de ska lukta så lite så möjligt , röker inte heller när jag är ute å går med barnvagnen.

men dem verkar inte ha nå vett alls.   
Svar på tråden Unga Mödrar (Danmark)