Anonym skrev 2011-10-27 15:22:36 följande:
men det känns inte ens skönt i slidan.
Anonym skrev 2011-10-27 15:08:29 följande:
Kan du få orgasm av oralsex då? Jag kan inte det men däremot kan jag få av samlag + smek. Så du är nog inte ensam om att bara kunna komma på 1 sätt. Fokusera istället på det sätt du kan få orgasm (om du nu kan komma av oralsex eller smeksex med din partner utan samlag) än att bli ledsen över att du inte kan komma på ett annat sätt. Jag har aldrig ens reflekterat över eller blivit ledsen varför jag inte kan komma vid oralsex, jag har det sex som jag kan komma av och som jag tycker är skönt. Sex ska vara skönt. Ha mer sånt sex du kan komma av istället!
jo det kan jag men jag vill inte ha oralsex längre. men av oralsex och smek kan jag det.
jag är ledsen för att jag inte har nån känsel där vid penetrering. om jag hade känsel där kunde han/jag ju smeka mig där, så att det blev skönare än vad det är.
det var jag som skrev inlägg 1 och jag måste återigen säga att det är samma sak för mig. Jag älskar när han ger mig oralsex och har inga problem att komma då men av någon anledning så försvinner ju just känseln då hans snopp är i. Jag har svårt att tro att det skulle bero på att det bli för skönt i vaginan som någon skrev, för det här är samma även dom gånger då jag tycker att det är mindre skönt.
Men ts, kommer du åt att smeka klitoris som du vill när hans snopp är i, för jag tror att det kan vara en liten del i mitt fall. Snoppen är liksom lite "ivägen" för mina fingrar.